Problemen met FLAC

Status
Niet open voor verdere reacties.

archangel99999

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Hoi!

Ik heb een probleempje met het afspelen van FLAC bestanden op mijn laptop.

Het is nogal eigenaardig, want als ik op een normaal volume de flac bestanden afspeel is er geen probleem, maar wanneer ik het volume op hoog zet wordt mijn computer ineens veel trager. Dit is niet te zien aan het CPU usage of aan het gebruikte geheugen, maar het lampje van mijn laptop gaat wel enorm tekeer. Ik kan de FLAC bestanden ook niet afspelen op maximaal volume, dan gaan ze haperen.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Hoi!

Ik heb een probleempje met het afspelen van FLAC bestanden op mijn laptop.

Het is nogal eigenaardig, want als ik op een normaal volume de flac bestanden afspeel is er geen probleem, maar wanneer ik het volume op hoog zet wordt mijn computer ineens veel trager. Dit is niet te zien aan het CPU usage of aan het gebruikte geheugen, maar het lampje van mijn laptop gaat wel enorm tekeer. Ik kan de FLAC bestanden ook niet afspelen op maximaal volume, dan gaan ze haperen.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Speel je deze (FLAC) af met WMP en heb je hier de juiste codec/plugin voor?
Check dit even.

Grtz.

Speel je deze (FLAC) af met WMP en heb je hier de juiste codec/plugin voor?
Check dit even.

Grtz.

Ik gebruik de meest recente winamp versie, maar hij stottert ook op andere players zoals VLC, zodra ik het volume op max zet.

Het opvallendst vind ik het feit dat het lampje van mijn computer vol gaat knipperen, en mijn computer wordt vertraagd, terwijl taakbeheer (voor alle gebruikers) zegt dat ik niet een 20% van mn CPU gebruik.

Ik merk nu dat dit niet alleen bij flac gebeurt, ook bij andere extensies... een hoger volume vertraagd mijn computer. Is dit normaal? Ik heb het nog nooit meegemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan