problemen met frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt, ik bekijk dit van antagonist eens goed, het lijkt me duidelijk, beste dan de map die ik erin heb gezet opnieuw verwijderen?

zie dat dit betalend is....denk niet de motorclub dit zal goed vinden, net betaald voor een jaar, dit zal allemaal moeten besproken worden
Ik dacht gelezen te hebben als je betaalde voor de website je wordpress gratis was...
 
Laatst bewerkt:
nee.....pagina niet gevonden staat er, nu ga ik slapen, morgen weer verder kijken
 
Klopt, die moet je aanmaken in Wordpress.
 
Laatst bewerkt:
Aanmaken, ik wil gewoon zoals ik de hele tijd zeg de website kunnnen bewerken, niks nieuw, misschien als ik eens tijd heb en zin ik een nieuwe probeer te maken maar nu niet, gewoon aanpassingen aan de datums en foto's, een nieuwe aanmaken zou alleen moeten kunnen als de oude er nog staat, leden van de club melden me dat ze op de site niet kunnen en de uitslagen van ons treffen willen zien, mensen sturen me foto's, dit had ik met veel problemen(frontpage die steeds afsluit) net allemaal geplaatst
Ik zou niet weten hoe ik de achtergrond in een nieuwe moet plaatsen, dit is met de kleuren van de club

Hoe zet ik de website terug of moet ik ze helemaal verwijderen en opnieuw opladen
 
Dit gaat zo niet werken. Ik weet niet waar je woont, maar ik in Friesland. Oh wacht, ik zie België. Hahahaha, nee, dat wordt hem dan ook niet.
Klik anders even op mijn handtekening, of neem contact met mij op.

Oh, en ik ben 61 jaar, dus ben niet meer zo piep hoor als je denkt!!
 
Je geeft wel erg snel op? :shocked:
Ga eens even experimenteren met WordPress. Zoek eens leuke thema's en pas die aan met je logo etc ;)

Wel jammer dat je dit geinstalleerd hebt in de webroot, waar je oude website stond. Je kan gerust Wordpress ongestoord testen na een nieuwe installatie op /wordpress, of wat je maar wilt.

Heb je hier al ingelogd?
https://www.amchoppelandpoperinge.be/wp-login.php
 
Laatst bewerkt:
Je geeft wel erg snel op?
Bedoel je mij?

Niets is onhandiger dan op papier uitleggen hoe men WP kan installeren en hoe er mee te werken.
Je ziet het al aan de communicatie, er ontgaat mensen een hoop, ze kunnen het niet voor zich zien, het is meer dan eventjes installeren en gaan.

En nu? Nu is zijn hele website weg https://www.amchoppelandpoperinge.be/
Dus, vertel hem maar hoe hij deze weer terug krijgt.
 
sorry ik zeg de hele tijd ik geen nieuwe wil aanmaken, dat is niet de wens van de voorzitter, die vind de website fijn zo, ik wil alleen de oude bewerken

opgeven staat niet in mijn woordenboek (denk dat dit voor mij bedoeld is)maar niet als het is voor iets ik niet wil

kan je me uitleggen hoe ik de oude terug krijg?
Website weg en ontevreden mensen van de club want ik had net met alle moeite heel wat aanpassingen gedaan betreffende onze rit van 10 en 11 september

Femke zie nu pas jou reactie, ik neem contact met je op maar heb deze namiddag bezoek, je ziet het wel verschijnen, bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je mij?

Nee, de topicstarter. Geen idee jij verder bedoelt in je bericht. Ik neem aan niet mij, want ik kan nooit verantwoordelijk zijn voor fouten die iemand maakt.
Misschien de voorzitter van de motorclub?

Martien, heb je een backup? Dan zet je die toch erop en verwijder je Wordpress toch?

Neemt niet weg dat de oude pagina zeer verouderd is, en sowieso op de schop moet, los van het feit of je een CMS wil gebruiken: Google zal het mogelijk niet meer hoog indexeren, het ziet er oud uit wat misschien minder toekomstige clubleden aantrekt, mensen kunnen het lastig op een smartphone bekijken waardoor ze afhaken.

Een website is een visitekaartje. Hoe je het onderhoudt is een tweede. Hoewel CMS'sen wel tegenwoordig erg aantrekkelijk zijn. Je kan daarmee gerust op een afgesloten gedeelte mee oefenen (installeren op een aparte locatie /nieuw bijvoorbeeld, of een subdomein: https://nieuw.amchoppelandpoperinge.be):
Inloggen in je dashboard, leuk thema (layout) kiezen, een paar pagina's aanmaken. En dan heb je in een handomdraai al een aardige site met een mooi jasje, waar iedereen van opkijkt in vergelijking met je oude Web 1.0 site.
Wordpress is verder gewoon gratis. Je hebt sommige theme's of plugins die betaald zijn, maar vaak kan je met gratis versies al prima uit de voeten.

Wat ik altijd zeg: Nooit meteen zeggen dat je het niet kan. ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien is het weer teruggezet. Mocht je eventueel vragen hebben over Wordpress, mocht je die overstap maken, dan horen we die graag. :)
 
Idd, contact opgenomen met antagonist, hun hebben me gezegd waar ik de backup's kon vinden en zo was het meteen weer in orde

Ik bekijk WP met wat tijd en zonder stoorzenders..namalijk kleinkinderen zijn hier van deze late namiddag tot zondagavond ;)

Alvast nog eens bedankt iedereen die hulp heeft geboden!!
 
Graag gedaan! :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan