Problemen met Fuji Camera

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gzzr3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gzzr3

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Ik heb al jaren een Fuji Film camera en tot op heden werkte deze prima op mijn computer (WinXP, SP2). Echter, na een tijdje geen foto's meer geuploaded te hebben doet hij het ineens niet meer. Na uiteraard hernieuwde installatie van drivers, vragen aan Fuji en nog meer activiteiten kom ik er niet meer uit. Op andere pc''s werkt de camera en de usb kabel wel, maar bij mij dus niet.

Als ik installeer, krijg ik de melding dat hij er een schijfstation van maakt en normaal zou ik hem terugzien als F:/. Nu dus niet. Iemand enig idee? :confused:

Dit gaat over de Fujifilm FinePix S5000 en de Fujifilm FinePix S7000. Ik heb echter een Fuji S304 en deze heeft nooit problemen gegeven. Ik heb geen andere Windows versie geinstalleerd, echter wel een Linksys netwerkkaart. Zouden er hierdoor conflicten kunnen optreden?

Kijk eens of je in je camera iets kan vinden dat op de foto lijkt dan kan je t misschien instellen...

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    44,7 KB · Weergaven: 78
Was het maar zo makkelijk.... Helaas, ik heb maar 2 standen en dat is USB en PC Cam en de laaste is om de camera te laten fungeren als webcam.

Nieuwe foto van handleiding

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    80,4 KB · Weergaven: 78
Iets anders?

Volgens mij ligt het niet in de camera, maar iets wat ik op mijn pc heb gedaan. Als ik namelijk f: in de verkenner intik, krijg ik het volgende te zien:

De bewerking is geannuleerd vanwege de op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact op met uw systeembeheerder.

Kan het zijn dat ik ergens wat instellingen heb gewijzigd zodat hij de camera niet wil weergeven? De vraag is dan waar, want ik weet het echt niet meer.....

Bijlagen

• fujiding2.JPG
    fujiding2.JPG
    21,6 KB · Weergaven: 60
extra info

De reden dat ik denk dat er iets met de beheersinstelligen van mijn pc niet goed is, is omdat bijgaand bestandje weergeeft dat de pc de camera wel ziet, maar op de een of andere manier niet mag/kan weergeven.

graag een idee?

Bijlagen

• fujiding 3.JPG
    fujiding 3.JPG
    35,6 KB · Weergaven: 64
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan