Wie oh wie kan mij helpen. Ik heb allerlei gegevens verzameld om daarvan een mooi overzichtelijk grafiek mee te maken. Het maken van een grafiek is mij gelukt, maar het mooie en overzichtelijke is nogal lastig. Het probleem is dat ik een lijn en staaf diagram door elkaar heb gebruikt, waarbij in het staafdiagram de spreiding in 4 kwartalen van een jaar is verdeeld en de lijn heeft 12 puntjes van de maanden.
Probleem 1: Mijn lijndiagram (2 lijnen) wordt nu weergegeven als puntjes, want als ik er een ononderbroken lijn van maak dan gaat de lijn iedere keer naar het 0 punt.
Probleem 2: De staafdiagrammen zien eruit als spelden, deze zou ik graag wat dikker willen hebben, hoe doe ik dit? Wie oh wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank.
Probleem 1: Mijn lijndiagram (2 lijnen) wordt nu weergegeven als puntjes, want als ik er een ononderbroken lijn van maak dan gaat de lijn iedere keer naar het 0 punt.
Probleem 2: De staafdiagrammen zien eruit als spelden, deze zou ik graag wat dikker willen hebben, hoe doe ik dit? Wie oh wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank.