Problemen met grafische kaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

retoke

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Berichten
16
Hallo iedereen,

Ik heb windows XP onlangs geformatteerd maar nu lijkt er iets mis te zijn met de grafische kaart (geforce mx 4000)
Als ik bij systeemeigenschappen naar tabblad "hardware" ga en dan op "apparaatbeheer" klik dan staat mijn grafische kaart daar namelijk niet bij.
Als ik de vernieuwingsfrequentie van mijn scherm wil aanpassen gaat dat ook niet want er staat gewoon "standaard beeldscherm". Ik veronderstel dat dit laatste probleem voortvloeit uit het niet herkennen van de grafische kaart.
Ik heb de drivers van de kaart ook proberen te herinstalleren maar hij geeft dan een foutboodschap tijdens installatie: "Het NVIDIA installatie programma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het installatie programma gaat nu afsluiten".

Weet iemand wat er mis is en wat ik eraan kan doen?

Dank bij voorbaat
 
weg???

Ik neem aan dat je je schijf geformatteert hebt???en daarna XP opnieuw geinstalleerd hebt??daarna de drivers van je moederbord geinstalleerd???en van de site van ATI/NVIDIA de juiste drivers gedownload hebt??En je BIOS niet aangepast hebt. heb je je kast open gehad en iets veranderd nisschien zit je kaart een beetje los druk hem eens goed aan,

en nu nog steeds niets???dan is ie stuk
 
amd athlon xp 2000+


"Ik neem aan dat je je schijf geformatteert hebt???en daarna XP opnieuw geinstalleerd hebt??daarna de drivers van je moederbord geinstalleerd???en van de site van ATI/NVIDIA de juiste drivers gedownload hebt??En je BIOS niet aangepast hebt. heb je je kast open gehad en iets veranderd nisschien zit je kaart een beetje los druk hem eens goed aan, "

Heb alles hierboven gedaan, bios niet aangepast, en ik heb de kast niet opengehad, ik zou eens kunnen kijken of de kaart loszit.

Ik hou jullie op de hoogte.
 
Heb net BIOS gecheckt en er staat "VGA boot from AGP"
als het dat is wat je bedoelde
 
ja die inderdaad
Als ik bij systeemeigenschappen naar tabblad "hardware" ga en dan op "apparaatbeheer" klik dan staat mijn grafische kaart daar namelijk niet bij.
Als ik de vernieuwingsfrequentie van mijn scherm wil aanpassen gaat dat ook niet want er staat gewoon "standaard beeldscherm". Ik veronderstel dat dit laatste probleem voortvloeit uit het niet herkennen van de grafische kaart.
Ik heb de drivers van de kaart ook proberen te herinstalleren maar hij geeft dan een foutboodschap tijdens installatie: "Het NVIDIA installatie programma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het installatie programma gaat nu afsluiten".
Als ik dit allemaal lees dan lijkt het wel alsof je in de "safe mode" bent opgestart...
kun je er geen andere videokaart in stoppen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan