Problemen met group policy's in Server 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

richard1992

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2010
Beste forum leden,

Ik heb in vm ware server 2003 geinstalleerd en deze als domain controller ingesteld, en hier aan heb ik een windows xp client gehangen.
Ik heb dus gewoon een gebruiker aan gemaakt in het AD op de server, en hier mee kan ik gewoon inloggen, en als ik deze account blokeer kan deze ook niet meer inloggen. Dus de conectie is goed, ik kan de server ook pingen, en alles wordt op mijn homedire opgeslagen op de server.

Nu komt het probleem ik krijg de policy's niet werkend op mijn user account, ook al maak ik een nieuwe group policy aan en link ik deze aan de ou van deze gebruiker of zijn group. maar als ik gewoon de standdaard domain policy's aan pas worden ze wel van kracht op de server zelf dit heb ik een aantal x gebrobeerd maar niet op de user account. ook al voer ik het commando gpupdate /force uit het maakt niet uit. de server en de client pc een aantal x opnieuw opgestart.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, heb er echt al uren in zitten, de server heb ik al 2 x opnieuw geinstalleerd.

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan