problemen met half life

• Onderwerp starter Onderwerp starter rhcp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rhcp

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2004
Hallo,
ik heb half life aangeschaft en geinstalleerd.
ik heb het ook kunnen spelen maar waneer ik online wil gaan met multiplayer van hl of van cs (counter strike) dan geeft hij de melding dat hij out of date is,
ik kom bij iets waar ik hem kan updaten hij zoekt naar update's en hij zegt dat dit de restenste update is.
:confused: .
nog een probleem als ik gewoon cancel druk dan kom ook er wel maar zie ik gen servers.
en me laaste probleem ik heb digital painball mod ook gedownload maar daar is het zelfde probleem gaande zoals hier boven geschrefen.maar daar kan ik nog bij lan >create game en dan spelen 1 mijn eentje om even te proberen maar dan sluit hij af.
ik heb het op 2 pc's gebrobert allebij de zelfde melding.
ik heb half life generation.
ik hoop dat iemand mij kan helpen

vriendelijke groet pim

Wanneer je halflife1 online wilt spelen dan heb je steam nodig. Deze kun je downloaden op www.steampowered.com . Zonder steam kun je volgens mij halflife, counterstrike of day of defeat ook niet meer online spelen dus dan is het niet zo raar dat je geen servers ziet.

Laatst bewerkt:
ik heb steam net geinstalleert , maar moet ik via steam online spelen?
en ik wil digital paintball heel graag spelen (mod) die staat niet in dat lijstje hoe speel je dat?

vriendelijke groet

Pim

ik denk dat ik het snap want toen ik de mod van paintball installeerde zag ik halflife/steam staan dus dan moet ik de map waar ik steam heb geinstalleerd aanklikken en dan werkt hij klopt dat?:rolleyes:

Je mod ken ik niet maar als je hl, cs of dod online wilt spelen dan moet je dat idd via steam doen.

bedankt en ik heb nog 1 vraag ik heb steam nu ook op pc 2 geinstalleerd en ik had half life al geinstalleerd in d:\half life maar hij ziet niet dat hij is geinstallert hoe kan ik hem aanvinken in steam?

Laatst bewerkt:
Je kan je halflife (de serial) maar 1 keer gebruiken met steam dus je zal een 2e halfllife moeten kopen wil je het op 2 computers kunnen spelen

ik heb twee serials er bij gekregen.
maar hij ziet half life niet.
dat had ik ook op pc 2 met couterstrike die had ik ook niet in de standaart folder gezet

Ik installeer steam gewoon zonder dat hl of cs op mijn computer staat. Hij vraagt dan om je serienummer, die voer je dan in en dan installeert hij alles vanzelf. Zodra je steam dan hebt opgestart en je dan op playgames klikt dan kun je achteraf bijvoorbeeld CS of dod installeren.

Heb je deze steam gedownload> http://www.fileplanet.com/files/130000/130271.shtml

Laatst bewerkt:
ik heb die van de officele site gedownload.
en ik weet dat je dan alles kan installeren maar moet hioj dan niet downloaden?
en ik had voor dat ik steam geinstallerd had het gedownload.

Hoe groot was dat bestand??
Wanneer je dat bestand download van fileplanet dan zit alles er al in, weet niet hoe het met die van steampowered.com zit. En als het er niet in zit dan kun je het volgens mij gewoon achteraf vanuit steam downloaden

het is mij gewoon gelukt met de steam van de site waar ik hem al vandaan heb gehaalt.
ik heb half life er af gegooit en gedaan wat jij zei en nu speel ik lekker paintball in het netwerk.:thumb:

En is het wat dat paintbal want als het wat is dan moet ik het ook maar eens gaan proberen. :cool:

het is zeker wat het is echt leuk.:cool:
je bent gewoon een mannetje en je gaat paintballe in bosse of juist in zalen enz. is echt leuk ik zal het proberen!:thumb:

bedankt trouwens:rolleyes: :thumb:

Ik speel normaal gesproken alleen maar day of defeat maar we zullen dat paintballen ook wel eens gaan uitproberen:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan