problemen met het bestand svchost.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijnT

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Berichten
18
Na het opstarten van mijn pc (wat overigens zonder problemen verloopt ), zorgt svchost.exe ervoor dat ik de komende 10 min niets kan doen, omdat dit bestand 100% cpu nodig heeft om
" iets " te doen. Weet iemand wat dit bestand doet en wat ik kan doen om dit proces wat te versnellen. Heb +/- een half jaar geleden XP opnieuw geinstaleerd. Dit probleem doet zich nu ongeveer 2 weken voor en het gaat steeds langer duren. alvast bedankt.
 
Via de functie Zoeken, hierboven in de blauwe balk, vond ik dit. Bekijk het eens, je vindt een heleboel antwoorden.
 
bedankt boeing ik ga even kijken. ben nieuw hier was al blij dat ik ergens mijn vraag kon stellen. thnx
:D
 
Oh, maar ik bedoelde het niet vervelend, hoor. :) Maar ik gebruik die Zoeken-knop zelf heel vaak, voor ik een vraag probeer te beantwoorden. Want als je goed kijkt, staat het hier vol oplossingen. En als je er toch niet (voldoende) uitkomt: zet je vraag hier. ;)
 
Hoi !

Automatische update's uitzetten lost dit probleem meestal op !

Succes,

Harry.
 
dank je voor je berichtje. Heb in een ander antwoord misschien mijn antwoord al gevonden, heb nl laatst ook problemen gehad met office 2003. Ga zometeen proberen:) alvast bedankt.
 
Heb de automatische updates uitgezet en opnieuw opgestart. geweldig alles is weer snel. heel veel dank voor jullie snelle reacties.:thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan