Goedenavond iedereen
Ik heb hier een thuis een netwerk met een router van Draytek de Vigor2200 Series
Firmware Version: v2.2
Het probleem is als volgt.
Ik en mijn broertje spelen graag Age of Empires 2 online ( Ja nog steeds
)
En daarvoor moet ik poorten openen om te kunnen spelen
Nu is het zo dat als ik die poorten open voor mijn pc ik gewoon zonder problemen kan spelen.
Wil ik ze vervolgens ook voor mijn broertje openen ( met precies dezelfde instellingen ) dan werkt dat niet.
Ik kan alles gewoon invoeren de router geeft geen foutmeldingen maar de poorten gaan gewoon niet open voor de 2e pc.
Pas ik vervolgens de poorten toe die voor mijn pc geopend zijn op die van mijn broertje gaan ze voor hem wel open.
Maar als ik dan de poorten voor mezelf open werkt het bij mij weer niet.
Kan ik met mijn router niet voor 2 pc's dezelfde poorten openen tegelijk?
Iemand die er iets vanaf weet?
Met vriendelijke groet Rob
Ik heb een screenshot bijgevoegd
Optie 1 is voor mijn pc welke gewoon werkt voor allebei de pc's maar die kan ik niet voor allebei de pcs telijk toepassen
Optie 2 3 4 5 zijn precies hetzelfde maar als ik ze toe pas blijven mijn poorten toch dicht.
Dus alleen optie 1 werkt
Ik snap er helemaal niks meer van
Nogmaals Groetjes
Ik heb hier een thuis een netwerk met een router van Draytek de Vigor2200 Series
Firmware Version: v2.2
Het probleem is als volgt.
Ik en mijn broertje spelen graag Age of Empires 2 online ( Ja nog steeds

En daarvoor moet ik poorten openen om te kunnen spelen
Nu is het zo dat als ik die poorten open voor mijn pc ik gewoon zonder problemen kan spelen.
Wil ik ze vervolgens ook voor mijn broertje openen ( met precies dezelfde instellingen ) dan werkt dat niet.
Ik kan alles gewoon invoeren de router geeft geen foutmeldingen maar de poorten gaan gewoon niet open voor de 2e pc.
Pas ik vervolgens de poorten toe die voor mijn pc geopend zijn op die van mijn broertje gaan ze voor hem wel open.
Maar als ik dan de poorten voor mezelf open werkt het bij mij weer niet.
Kan ik met mijn router niet voor 2 pc's dezelfde poorten openen tegelijk?
Iemand die er iets vanaf weet?
Met vriendelijke groet Rob

Ik heb een screenshot bijgevoegd
Optie 1 is voor mijn pc welke gewoon werkt voor allebei de pc's maar die kan ik niet voor allebei de pcs telijk toepassen
Optie 2 3 4 5 zijn precies hetzelfde maar als ik ze toe pas blijven mijn poorten toch dicht.
Dus alleen optie 1 werkt
Ik snap er helemaal niks meer van

Nogmaals Groetjes