Problemen met het openen van sommige bijlagen in hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonvdw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
Berichten
1
Sinds kort heb ik een probleem als ik een bijlage (pdf-file, xls, gif, ...) wil openen in mijn hotmail. Als ik op de bijlage klik krijg ik het normale "openen opslaan annuleren scherm". Als ik op openen of opslaan klik, krijg ik opnieuw het normale "bestand downloaden scherm", alleen verschijnt er na "resterende tijd circa", "downloaden naar" en "overdrachtsnelheid" niets, en blijft dit scherm open zonder iets te downloaden of te openen.
Als ik op een andere pc mijn hotmail open kan ik zonder problemen (ook met internet explorer) de bijlage openen of opslaan.
Tot voor kort kon ik dit probleem oplossen door op de bijlage met de rechtermuisknop te klikken en "doel opslaan als" te kiezen. Door de bijlage dan op te slaan op een andere locatie kon ik het wel openen. Als ik dit nu doe, krijg ik echter de volgende melding van internet explorer: "kan niet downloaden, interface wordt niet ondersteund".
Het bizarre is dat dit niet bij alle pdf files gebeurt. Vandaag kreeg ik een mail met pdf, xls en gif bijlagen, en de enige bijlage die ik kon openen was juist het pdf bestand.
Na een aantal maal te hebben geprobeerd deze andere files te openen lukte het (ik kreeg de melding dat de viruscontrole tijdelijk niet werkte), maar toen ik zojuist nog eens probeerde lukte het weer niet. Het pdf bestand in de oude mail heb ik echter op mijn eigen pc nog nooit kunnen openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan