Problemen met het spel Aruarose.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotfi

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
ik heb 2 problemen 1 is dat een spel van mij namelijk aruarose (www.aruarose.com)
het erg slecht doet ik speel het bijna elke dag en na een tijdje gaat ie of heel snel of heel sloom doen of kan ik geen skills meer gebruiken of allemaal andere raren dingen het is een online spel en al ik een lange tijd niet speel en dan weer ga spelen doet ie het ong 2 uur goed en daarna weer slegt en als ik na 5 min niet spele wil spelen doet ie al raar na 1 min. :S het spel opnieuw opstarte werkt niet ik moet me hele pc opnieuw opstarte en dan doet ie het weer heel even :S asjeblieft help me want ik speel dit spel egt elke dag en iriteer me dood aan dit probleem en het 2e ding is dat ik 1 sd stick heb die ik prongeluk het laten weigeren door me pc hoe draai je dat weer terug zodat me pc hem weer pakt ???

vooral dat me 1e probleem zal een hele uitdaging zijn voor jullie want ik heb al heel veel geprobeert en ront gevraagt en niemand weet het bv. opnieuw instalere / downloade, virus scanners uit zette tijdens spelen maar niks werkt :S

alfast heel erg bedankt voor de moeite die jullie hopelijk nemen mij te helpen

Ik ben halverwege gestopt met het lezen van je verhaal. Ik begrijp er weinig van. Probeer eens hoofdletters en punten te gebruiken en vertel WAT er snel of langzaam gaat (beeld/geluid, reactie). Ook voor de mensen die niet bekend zijn met je spel kun je de gebruikte termen een beetje uitleggen.

Goed, naar je probleem: Wat gaat er precies langzaam? Hoe oud is je PC? Eventueel bij een merk-pc even het merk+typenummer vermelden. Verder wacht ik op de inhoud van de pc zoals hierboven al gevraagd.

Je tweede probleem is dat je een SD stick heb laten weigeren? Dat snap ik niet helemaal.

Jaja ik weet het, ik ben af en toe een beetje een zeur:p.

ok nou laten we eens beginnen!

post je systeem eens
ook even de snelheid van je internet en of er nog meer computers aanwezig zijn in het netwerk.

daarnaast kun je alvast een programma downloaden om wat meer info over je pc te krijgen.
zoals speedfan of everest og aida32

http://www.almico.com/sfdownload.php
http://www.lavalys.com/
http://www.zdnet.be/downloads.cfm?id=34461

je hoeft ze niet allemaal te nemen 1 is voorlopig genoeg

ok nou ik heb de bovenste speedfan gedownload en wat er precies sloom gaat. nou als ik het spel speel gaat het even zo als het hoort. maar dan ineens loop ik of heel langzaam en de rest om me heen gaat ook heel sloom. tewijl iedereen die ook online is mij gewoon normaal ziet lopen. of juist dat alles heel snel gaat :S en wat voor pc ik heb is altijd al een robleem geweest, als ik iets hat met me computer. want dat weer ik dus niet.

maar als jullie een manier weten om dat te kunne zien vind ik het goed en me internet kan ik wel ff agter komen ;) groetjes lotfi en bedankt voor de hulp :)

Prima.;)

Dan wil ik graag even de specificaties weten van de PC, en de minimale systeemvereisten van het spel zelf.

Het meest gedetailleerd qua uitlezen van je PC is Everest Home (www.lavalys.com).

Prima.;)

Dan wil ik graag even de specificaties weten van de PC, en de minimale systeemvereisten van het spel zelf.

Het meest gedetailleerd qua uitlezen van je PC is Everest Home (www.lavalys.com).

oke naja ik heb dus die bovenste die middelste die jij zij kan ik niet downloade :S en hoe moet ik weten wat voorn pc ik heb dan :S en wat je nodig hebt voor het spel staat denk ik op de sit www.aruarose.com ;) dankje wel voor je moeite :)

Hoi,

Hier is een directe link naar PC Wizard 2008: KLIK!

Hiermee valt ook je pc uit te lezen.

Prima.;)

oke ik heb everest :) dus ik kan aan de slag :) nou alleen nog uitleg over het programma :) alvast bedankt

Daar gaan we.

Bovenin het scherm van Everest zie je een knopje 'Bericht' staan. Klik daar op. Je krijgt een soort wizard, klik op verder. Kies 'Hardware report' en wederom op verder. Er zal nu een rapport aangemaakt worden, laat dat even gaan. Daarna krijg je een overzicht. Kopieër vanaf bovenaf tot aan het kopje 'Netwerk'. Plak dat in je bericht.

Daar gaan we.

Bovenin het scherm van Everest zie je een knopje 'Bericht' staan. Klik daar op. Je krijgt een soort wizard, klik op verder. Kies 'Hardware report' en wederom op verder. Er zal nu een rapport aangemaakt worden, laat dat even gaan. Daarna krijg je een overzicht. Kopieër vanaf bovenaf tot aan het kopje 'Netwerk'. Plak dat in je bericht.

Computer:
Computertype ACPI Multiprocessor PC
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Professional
OS Service Pack [ TRIAL VERSION ]
Internet Explorer 7.0.5730.13 (IE 7.0)
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Computernaam LOTFI (Lotfi)
Naam gebruiker Administrator
Aanmeld Domein [ TRIAL VERSION ]
Datum / Tijd 2008-10-16 / 16:03

Moederbord:
CPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2, 2600 MHz (13 x 200) 5200+
Moederbordnaam ECS Nettle
Moederbord Chipset nVIDIA nForce 6100-4xx, AMD Hammer
Systeemgeheugen [ TRIAL VERSION ]
BIOS Type Award (04/04/07)

Scherm:
Video kaart Radeon X1600 Series Secondary (512 MB)
Video kaart Radeon X1600 Series (512 MB)
3D Acceleratie ATI Radeon X1600 (RV516)
Monitor HP w2007 [20" LCD] (CNN71323D9)

Multimedia:
Geluidskaart Realtek ALC888/1200 @ nVIDIA MCP61 - High Definition Audio Controller

Opslag:
IDE controller M-Systems DiskOnChip 2000
IDE controller Standard Dual Channel PCI IDE Controller
Opslag controller D347PRT SCSI Controller
Harde schijf Generic- Compact Flash USB Device
Harde schijf Generic- MS/MS-Pro USB Device
Harde schijf Generic- SD/MMC USB Device
Harde schijf Generic- SM/xD-Picture USB Device
Harde schijf WDC WD5000AAKS-65TMA0 (465 GB, IDE)
Optische Station Generic DVD-ROM SCSI CdRom Device
Optische Station TSSTcorp CD/DVDW TS-H653L (DVD+R9:8x, DVD-R9:8x, DVD+RW:18x/8x, DVD-RW:18x/6x, DVD-RAM:12x, DVD-ROM:16x, CD:48x/32x/48x DVD+RW/DVD-RW/DVD-RAM)
SMART Status harde schijf OK

Partities:
C: (NTFS) [ TRIAL VERSION ]
D: (NTFS) 226925 MB (105475 MB vrij)
Geheugencapaciteit [ TRIAL VERSION ]

Invoerapparaten:
Toetsenbord HID Keyboard Device
Toetsenbord HID Keyboard Device
Muis HID-compliant mouse
Muis HID-compliant mouse

Netwerk:
Primair IP-Adres [ TRIAL VERSION ]
Primair MAC-Adres 00-19-21-F4-EE-A9
Netwerkkaart NVIDIA nForce Networking Controller (192. [ TRIAL VERSION ])

Externe apparaten:
Printer Automatisch hp deskjet 990c op STAN
Printer Automatisch Microsoft XPS Document Writer op STAN
Printer Microsoft Office Document Image Writer
Printer Microsoft XPS Document Writer
FireWire controller VIA VT6307 Fire IIM IEEE1394 Host Controller (PHY: VIA VT6307)
USB1 controller nVIDIA MCP61 - OHCI USB 1.1 Controller
USB2 controller nVIDIA MCP61 - EHCI USB 2.0 Controller
USB-apparaat Microsoft LifeCam VX-3000
USB-apparaat Microsoft LifeCam VX-3000.
USB-apparaat USB Composite Device
USB-apparaat USB Human Interface Device
USB-apparaat USB Mass Storage Device

DMI:
DMI BIOS Leverancier Phoenix Technologies, LTD
DMI BIOS Versie 5.07
DMI Systeem Fabrikant HP-Pavilion
DMI Systeem Product RZ564AA-ABH m8070.nl
DMI systeem Versie
DMI Systeem Serienummer [ TRIAL VERSION ]
DMI System UUID [ TRIAL VERSION ]
DMI Moederbordfabrikant ECS
DMI Moederbordproduct Nettle
DMI Moederbordversie 1.0
DMI Moederbord Serienummer [ TRIAL VERSION ]
DMI chassisfabrikant Hewlett-Packard
DMI chassisversie
DMI chassisserienummer [ TRIAL VERSION ]
DMI chassiskenteken [ TRIAL VERSION ]
DMI chassistype Desktop Case
DMI geheugenblokken Totaal / Vrij 4 / 2

is dit wat je bedoelt ???

en dankje voor je hulp :)

Ja, precies goed.

Volgens de specificaties kan je pc dat prima draaien. Geen te hoge setting ingesteld?

Ja, precies goed.

Volgens de specificaties kan je pc dat prima draaien. Geen te hoge setting ingesteld?

oke dit zijn de instellingen die ik gedaan heb

video
monitor: radeon x1600 series secondary

resolution: 1024 x 768 (32vit color)

frequency: 60mhz

screen mode

full screen

performance/quality
performance quality
---------------------------------|-------------

^^dat is zegmaar zoon balk en hij staat ongeveer daar^^

ik hoop dat je me inprofisatie snapt XD

Ja, ik snap je.;)

Ik ben niet bekend met het spel, maar waarschijnlijk moet het dan bij het spel liggen. Of de drivers van de videokaart. Heb je de nieuwste drivers voor je videokaart wel geïnstalleerd? Anders kan ik je ook aanraden Omega drivers te gebruiken, die werken prima!

Als je niet weet hoe of wat geef je maar een gil.

Titel aangepast "Help me plzz" zegt niets over je vraag/probleem.

Ja, ik snap je.;)

Ik ben niet bekend met het spel, maar waarschijnlijk moet het dan bij het spel liggen. Of de drivers van de videokaart. Heb je de nieuwste drivers voor je videokaart wel geïnstalleerd? Anders kan ik je ook aanraden Omega drivers te gebruiken, die werken prima!

gil!!! :P ik weet niet hoe dat moet nee :P dus als je me wil helpen heel graag :) groetjes lotfi

Ja, ik snap je.;)

ik ga nu weg tot vrijdag. Dus ik andwoord niet meer en zaterdag ga ik naar iemand die mijn pc ook helemaal goed gezet heeft vorige x. Dus ik meld je wel als ook hem het niet gelukt is, maar ik ga zoiezo naar hem toe want er zijn nog meer dinge miss. Dus heeel erg bedankt voor je hulp en als het hem nou niet lukt hoor je nog van me :)

Tja, je internet connectie kan het ook zijn. Maar verder weet ik geen oplossing, helaas!:confused:

Iedergeval als je er nog mee bezig bent, succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan