Ik heb zinds vorige week een nieuw systeem gebouwd , Het enige wat ik heb over gezet van mijn oude pc is mijn video kaart maar die is nog geen 3 maanden oud dus zie ik ook als nieuw.
Mijn PC:
Processor Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz
Geheugen (RAM) 2,00 GB
Grafisch NVIDIA XFX GeForce GTX 260
harde schijf (466GB totaal)
Moederbord : Asus P7P55D
Voeding : Zalman ZM-600-HP
Besturing: Windows 7 64 bit
Mijn probleem is dat ik geen spellen kan spelen, Ze starten prima op maar na een tijdje loopt de game vast, Het is niet op een bepaald punt, De ene keer kan ik 1 uur spelen zonder probleem maar het kan ook zomaar na 1 min al gebeuren , ik moet de ene keer opnieuw opstarten maar soms ook niet. Mijn graphische kaart geeft aan minimaal 550 watt nodig te hebben maar pref is 630watt, zou het daar aan kunnen liggen? Mijn zalman is namelijk 600 watt.
verders heb ik de bios geupdate zonder enig probleem draai alle nieuwe drivers.
ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven want ik heb geen idee wat ik er aan kan doen.
Vr groeten Nathanial
Mijn PC:
Processor Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz
Geheugen (RAM) 2,00 GB
Grafisch NVIDIA XFX GeForce GTX 260
harde schijf (466GB totaal)
Moederbord : Asus P7P55D
Voeding : Zalman ZM-600-HP
Besturing: Windows 7 64 bit
Mijn probleem is dat ik geen spellen kan spelen, Ze starten prima op maar na een tijdje loopt de game vast, Het is niet op een bepaald punt, De ene keer kan ik 1 uur spelen zonder probleem maar het kan ook zomaar na 1 min al gebeuren , ik moet de ene keer opnieuw opstarten maar soms ook niet. Mijn graphische kaart geeft aan minimaal 550 watt nodig te hebben maar pref is 630watt, zou het daar aan kunnen liggen? Mijn zalman is namelijk 600 watt.
verders heb ik de bios geupdate zonder enig probleem draai alle nieuwe drivers.
ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven want ik heb geen idee wat ik er aan kan doen.
Vr groeten Nathanial