Hulp bij ADHD
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 13 apr 2010
- Berichten
- 4
Goedemiddag,
Ik heb windows vista en ik heb 1 probleem. Vanmorgen heb ik een e-mail bericht gestuurd naar een emailadres wat niet bestaat. Ik had 1 typfoutje gemaakt. Als ik windows opstart krijg ik het volgende bericht in beeld:
Kan het bericht niet verzenden. De verificatie-instelling is mogelijk niet juist voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP]. U vindt informatie over dit probleem in de Help. Zoek naar 'Problemen oplossen in Windows Mail' en raadpleeg de sectie 'Ik heb problemen met het verzenden van e-mail'. Als u hulp nodig hebt bij het vaststellen van de juiste serverinstellingen, neemt u contact op met de serviceprovider voor e-mail.
Het geweigerde e-mailadres was f.bommel@chello.nl. Onderwerp 'Afspraak training', Account: 'pop3.upcmail.nl (1)', Server: 'smtp.upcmail.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.1.1 <f.bommel@chello.nl> unknown recipient rejected', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79
Als ik windows mail vervolgens afsluit krijg ik het bericht:
U hebt berichten in uw postvak UIT die niet zijn verzonden. Wilt u deze nu verzenden?
Als ik dan ja zeg krijg ik het volgende bericht:
Kan het bericht niet verzenden. De verificatie-instelling is mogelijk niet juist voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP]. U vindt informatie over dit probleem in de Help. Zoek naar 'Problemen oplossen in Windows Mail' en raadpleeg de sectie 'Ik heb problemen met het verzenden van e-mail'. Als u hulp nodig hebt bij het vaststellen van de juiste serverinstellingen, neemt u contact op met de serviceprovider voor e-mail.
Het geweigerde e-mailadres was f.bommel@chello.nl. Onderwerp 'Afspraak training', Account: 'pop3.upcmail.nl (1)', Server: 'smtp.upcmail.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.1.1 <f.bommel@chello.nl> unknown recipient rejected', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79
ALs ik windows mail dan weer opstart zit er helemaal geen bericht in postvak UIT.
Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen?
Groetjes,
Arno
Ik heb windows vista en ik heb 1 probleem. Vanmorgen heb ik een e-mail bericht gestuurd naar een emailadres wat niet bestaat. Ik had 1 typfoutje gemaakt. Als ik windows opstart krijg ik het volgende bericht in beeld:
Kan het bericht niet verzenden. De verificatie-instelling is mogelijk niet juist voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP]. U vindt informatie over dit probleem in de Help. Zoek naar 'Problemen oplossen in Windows Mail' en raadpleeg de sectie 'Ik heb problemen met het verzenden van e-mail'. Als u hulp nodig hebt bij het vaststellen van de juiste serverinstellingen, neemt u contact op met de serviceprovider voor e-mail.
Het geweigerde e-mailadres was f.bommel@chello.nl. Onderwerp 'Afspraak training', Account: 'pop3.upcmail.nl (1)', Server: 'smtp.upcmail.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.1.1 <f.bommel@chello.nl> unknown recipient rejected', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79
Als ik windows mail vervolgens afsluit krijg ik het bericht:
U hebt berichten in uw postvak UIT die niet zijn verzonden. Wilt u deze nu verzenden?
Als ik dan ja zeg krijg ik het volgende bericht:
Kan het bericht niet verzenden. De verificatie-instelling is mogelijk niet juist voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP]. U vindt informatie over dit probleem in de Help. Zoek naar 'Problemen oplossen in Windows Mail' en raadpleeg de sectie 'Ik heb problemen met het verzenden van e-mail'. Als u hulp nodig hebt bij het vaststellen van de juiste serverinstellingen, neemt u contact op met de serviceprovider voor e-mail.
Het geweigerde e-mailadres was f.bommel@chello.nl. Onderwerp 'Afspraak training', Account: 'pop3.upcmail.nl (1)', Server: 'smtp.upcmail.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.1.1 <f.bommel@chello.nl> unknown recipient rejected', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79
ALs ik windows mail dan weer opstart zit er helemaal geen bericht in postvak UIT.
Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen?
Groetjes,
Arno