Problemen met hotmail??

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjamin

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Hallo,

Ik probeer al een tijdje om op www.hotmail.com te komen, maar dit lukt niet. Ook msn en outlook werken niet. Ligt het aan mij of is dit een grote storing? Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Idd, m'n moeder had er ook al last van. MSN werkt ook niet helemaal zoals het hoort.

Nee, ik was namelijk net met m'n firewall aan het instellen. En nu doen al een hele tijd msn en hotmail niks meer. Ik dacht dat het aan mij lag, maar niet dus... Hopelijk is het snel verholpen.

Grtz. Ikbenjamin

Als je via msn contact maakt en je krijgt een foutmelding klik dan eens op de help toets van het foutbericht.
Je komt dan op de status site van msn en dan kun je zien of er een storing is.

Op dit moment dus wel.

Was dus niet de eerste die er achter kwam :rolleyes: Maar ja.. bedankt voor jullie info.

Grtz. Ikbenjamin

Als je nu nog in MSN zit, BLIJF ERIN, want opnieuw inloggen lukt nie meer:(

ik werd er gewoon automatisch uitgegooit anderhalf uur terug ofzo

Geplaatst door topmas38
Als je nu nog in MSN zit, BLIJF ERIN, want opnieuw inloggen lukt nie meer:(

Ik kan er soms wel opkomen, als ik het bijv. 4 keer blijf proberen... Ik heb sinds 17.00 uur al last van erop komen...

Ik werd er ook wel uitgegooid, dat was alleen terwijl ik de firewall opnieuw aan het instellen was. Dus NIET toevallig sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss:eek:

Wat een hoop MSN verslaafden hiero zeg.. :rolleyes:

Ga dan iets anders doen, kom naar de Helpmij chat, ga de kroeg in of ga op ICQ ofzo.

Geplaatst door BrEeZeR
Wat een hoop MSN verslaafden hiero zeg.. :rolleyes:

Ga dan iets anders doen, kom naar de Helpmij chat, ga de kroeg in of ga op ICQ ofzo.
Dit van degene die uiteraard wél weer op msn komt :rolleyes:

neem dan ook geen hotmail account :eek:

wannabe mod: dit staat in het verkeerde forum

Laatst bewerkt:
Geplaatst door blaataap
neem dan ook geen hotmail account :eek:
Met mijn emailadres van m'n domain (aangemeld bij msn ledenservice geval zodat ik op msn kom) werkt evenmin ...

hier werkt het wel :S lekker raar dan

met @msnen.nl domein

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan