Problemen met IE7 en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wietze93

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2007
Hoi!
Ik ben nieuw op dit forum, dus sorry als ik een beetje dom overkom ;)
Ik heb Vista Home Premium met alles erop en eraan. Dus heb ik ook Internet Explorer 7. Helaas heb ik een probleem; als ik Beeld -> 'Bron' probeer of RechterMuisknop -> 'Bron weergeven' probeer, krijg ik de volgende melding:

Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Koppelingen instellen van het Configuratiescherm.

Met Firefox kan ik wel gewoon de bron zien, maar bij IE dus niet. Bij IE Settings staat kladblok als HTML-Editor ingesteld. Voor de rest heb ik al op internet naar een oplossing gezocht, maar tevergeefs.

Deze melding krijg ik trouwens wel vaker, als ik bijv. een nieuw stuk hardware op mijn pc aansluit. Vandaar dat dit topic in "Besturingssystemen" staat en niet in "Software". Kan iemand mij hier mee helpen? Alvast bedankt! :D

Laatst bewerkt:
Hoi.

je hebt als html editor kladbok ingesteld maar als je de bron gaat bekijken van een pagina maakt windows er feitelijk een klein tekst bestandje van en waarscheinlijk is die link op je pc kapot. dit valt dan meteen te verklaren dat wanneer je nieuwe hardware instaleerd dat je ook dezelfde foutmelding krijgt aangezien bij het instaleren van drivers vaak een tekstbestandje word getoond met belangrijke informatie. je kunt de koppeling opnieuw instellen door het volgende te doen.

ga naar configuratiescherm->->standaardprogramma's->->een bestandtype of protocol aan een programma koppelen. zoek in het nieuwe venster naar de extensie .TXT en klik op ander programma. selecteer uit de lijst kladbok en klik op ok. staat het kladbok er niet bij klik dan op bladeren en zoek in de map Windows->->system32 naar het bestand notepad.exe en selecteer die.

DeeDs:thumb:

Hoi,
Ik heb gedaan wat je zei maar het heeft niet geholpen. Kladblok stond ook daar al als standaard en ik heb het nogmaals op Kladblok gezet maar ik kan nogsteeds de bron niet bekijken.
Wietze

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan