Problemen met IE8

Status
Niet open voor verdere reacties.

devrieshg

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2001
De laatste weken heb ik problemen met de netwerkverbindingen en IE8.
Inmiddels heb ik van de provider een nieuwe experiabox gekregen en geinstalleerd, maar de problemen met internet blijven.
Bij het opstarten heb ik vls mijn PC volledige verbindingsmogelijkheden. Opstarten van IE8 geeft in 1e instantie mijn standaard site weer. Na enkele oproepen van sites blokkeert internet en krijg de melding beperkte toegangsmogelijkheden en kan ik\mijn PC niet meer normaal afsluiten anders dan de knop v.d. PC in te drukken. Daarna weer opsgestart via veilige modus en wederom opnieuw gestart soms werkt het. Maar nu kom ik niet in nternet/mailverkeer.
Ik heb als besturingssysteem Windows Vista Hoem premium, werk met draadloos internet USBstick-dommel.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Henk

Ik heb dit ook met ie8, en wij zijn niet de enige.
Denk eerder dat er een bug in ie8 zit waardoor de verbinding wordt geblokkeerd.
Zie dit in verschillende os'sen terug.

Bedankt voor je reactie.
Is het dan niet beter om IE8 te verwijderen en IE7 te installeren?
IE8 kan verwijdewrd worden IE8: help en ondersteuning:
Configuratiescherm- geinstalleerde updates weergegeven- in lijst aanvinken en verwijderen.

Tot nu toe geen reacties meer ontvangen.
Het is een tijdje goed gegaan, maar wederom problemen met IE. Blokkeert terwijl er wel verbinding is. Kan IE niet afsluiten en ook mijn PC niet. Niet anders dan de knop in te drukken

Wie herkent dit probleem en wat is er aan te doen?

versie IE8
besturingssysteem Windows Vista home premium
beveiligingssysteen van het Net

We schrijven 24 augustus 2010 en het probleem blijft bestaan. Krijg steeds meer het gevoel dat het ligt aan de Experiabox al is het vreemd dat FF het probleem niet kent.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan