problemen met Iexplorer

Status
Niet open voor verdere reacties.
probleem

Edith alvast hartstikke bedankt en slaap lekker
Hopenlijk is er iemand die ons verder kan helpen
Truste
Ipea
 
Is de muis wel goed ingeplugd?
Even loshalen en opnieuw in pluggen?

groetjes en succes Edith
 
Als het een usb muis is zal deze niet reageren, gebruik een oude muis met z'n rond stekkertje.

Als je deze niet hebt kan je met de Tab toets navigeren naar de bewuste optie en op enter klikken.

suc6

groetjes speedtouch
 
He Speedtouch fijn dat jij er nu bent, ik moet echt mijn bed nu in maar ik vond het zo ***lig om juist nu weg te gaan. Zonder dat ze verder geholpen werden

Ik wens jullie voor straks weltrusten

groetjes Edith
 
Als ik zo de topic lees dan zie ik dat ze nog niet zo veel ervaring hebben.

Ik denk dat het beter is om Madboot te downloaden.

Start de pc op met Madboot deze heeft veel drivers in huis waardoor alles kan werken, via madboot kan je heel makkelijk windows ff opnieuw installeren.

groetjes speedtouch
 
@Speedtouch, ik begrijp dat het installeren van Windows nu lukt tot de gebruiksovereenkomts (tijdens het installeren van Windows).

Die optie die je gaf met tab en enter lijkt me nu de beste oplossing. Als windows eenmaal klaar is met installeren zal de muis het hoogstwaarschijnlijk gewoon weer doen.
 
probleem

Lieve mensen,
<
Met de tab toets is het gelukt muis deed het ook weer maar.....toch besloten de machine weg te brengen..
Hij sloeg ( kon niet vinden) allerlei bestanden over, de persoon waar het omgaat woont te ver bij mij van daan ,hij heeft zelf geen enkel verstand van computers ik moet alles telefonisch met hem doen...
Dus...hij moet hem maar weg brengen....
In ieder geval Allemaal heel errg bedankt, ik heb weer een hoop geleerd
groetjes
Ipea
 
Jammer dat hij toch weggebracht moet worden. Kost toch gauw al weer wat.

Als je alles zelf installeert moet je inderdaad wel een basiskennis van computers hebben.;)
 
Ja jammer. Ik had met een andere pc ook dat hij verschillende onderdelen niet kon kopieren en die even overslagen, later heb ik die apart kunnen downloaden
Maar goed hij kon ook niet op internet dus dan valt er weinig te downlaoden

Groetjes Edith
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan