Problemen met inhoudsopgave

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobertoW10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Ik probeer een inhoudsopgave in te voegen. Alleen op het moment dat ik de inhoudsopgave invoeg verspringt mij voorwoord. Als ik hem vervolgens weer op zijn plaats willen zetten verspringt hij naar dezelfde pagina als de inhoudsopgave. Iemand idee wat ik hier tegen kan doen?

Ga eens op de pagina ervoor staan (aan het eind) en geef een CTRL-ENTER.
Ga ook naar de eerstvolgende pagina met tekst en ga op de eerste letter van de eerste regel staan en geef ook daar een CTRL-ENTER. Je hebt nu handmatig 2 blanco pagina's aan je document toegevoegd.

Zet nu eens een aantal pagina's in beeld (meerdere pagina's weergeven) en zorg dat je cursor op een compleet lege pagina komt te staan.
Voeg dáár nu eens de inhoudsopgave in. Wat gebeurt er nu?

Ok bedankt lijkt erop dat het werkt als het achteraf toch niet helemaal goed is hoor je het wel.

Ik denk dat het kwam omdat ik 2 pagina's leeg maakt met stug enteren. Was vergeten hoe je in een keer een pagina kon invoeren.

Nog iets hoort eigenlijk niet echt helemaal bij dit onderwerp maar goed misschien dat je mij ermee kan helpen.

Op een gegeven moment stopt mijn pagina nummering ermee en later begint hij opnieuw vanaf 1. Ik weet dat dit ligt aan de secties die ontstaan zijn door copy paste van excel naar word. En ik heb er al een aantal zo gekregen dat het wel goed loopt maar nu lukt het niet meer. Eerst haalde ik het vinkje steeds weg bij ''eerste pagina afwijken'' maar die staat er nu niet meer.

Gaan dan niet alles weg wat uit excel gekopieerd is? Want anders heeft het geen zin. Die secties zijn ontstaan door kopieren plakken dus als dat weggaat moet ik het opnieuw doen en dan krijg je weer die secties. Hoe moet ik ze anders verwijderen?

Je hebt informatie uit Excel in een sectie geplaatst, door de sectie-einden te verwijderen, verwijder je niet de informatie.
Maak een kopie van het bestand en probeer wat uit.

Kun je mij stap voor stap vertellen hoe je de secties kunt verwijderen? Uit de informatie op internet word ik niet echt wijs.

Even snel dan (zonder stappenplan) : klik op de 'omgekeerde' 'p' op de Word taakbalk bovenin. Alle codes worden nu in je document zichtbaar, óók de sectie-eindes. Zet simpelweg de cursor op zo'n sectie-einde en druk op DEL.

Kopieer vooraf je document, want als er bijzondere opmaak in een sectie zit verdwijnt ook deze.
Ik ben aan het schilderen dus het kan even duren voordat ik weer reageer. (half uurtje of zo)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan