Opgelost Problemen met inloggen bij google account

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Goedennamiddag

ik zit voor een eigenaardige hindernis waar ik na een twintigtal pogingen niet over geraak. Wat ik voor heb is het volgende . ik probeer in te loggen op Google account en zoals Google zelf schrijft gebruik ik Gmail. Om te beginnen wortd mij Gmailadres gevraagd. No problem. Maar dan komt het wachtwoord.Ik heb gebruik gemaakt van Settings en Keychain en Google manager (maar lukt niet) om een wachtwoord te vinden en daarna het gevonden paswoord ingevuld . Met als antwoord : verkeerd paswoord. Ik vraag mij af waar vind ik het juiste paswoord ????

Met dank en vg

Audass
 
Wachtwoorden moet je altijd goed en veilig opslaan. We weten immers ook niet je PIN-code.
 
Goedemorgen ik begrijp; niet goed waarom u mijn pincode vraagt ? De pincode is de code die ik gebruik bij het starten van mijn iMac ??
Mvg
Audass
 
Goedemorgen ik begrijp; niet goed waarom u mijn pincode vraagt ? De pincode is de code die ik gebruik bij het starten van mijn iMac ??
Mvg
Audass
Dat heb ik nooit gevraagd.
Misschien even naar Specsavers? 😉
 
Dit heb ik van Aar ontvangen Wachtwoorden moet je altijd goed en veilig opslaan. We weten immers ook niet je PIN-code

Heb je een oplossing voor mijn probleem ?

Mvg Audass
 
Zoals ik al zei: Wachtwoorden moet je altijd veilig opslaan, net zoals je ook altijd met jouw pincodes (bank, computer etc) doet. En nee, die kan je niet eenvoudig achterhalen omdat die versleuteld zijn opgeslagen. Je zult een resetprocedure in werking moeten stellen.

Het kan ook zijn dat je wachtwoord niet meer werkt omdat je account door hackers gekaapt is.

Ikzelf raad overigens KeePass aan om wachtwoorden op te slaan.
 
Ikzelf raad overigens KeePass aan om wachtwoorden op te slaan.
Waarom toch elke keer dat KeePass adviseren? Dat is bij een iMac echt niet nodig, die heeft al een uitstekend geïntegreerde Sleutelhanger ...
 
Waarom toch elke keer dat KeePass adviseren? Dat is bij een iMac echt niet nodig, die heeft al een uitstekend geïntegreerde Sleutelhanger ...
Ook prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan