problemen met installatie scanjet 4470c

Status
Niet open voor verdere reacties.

brutus

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2000
Hallo,

Ik ben nu al geruime tijd bezig om een scanjet 4470c te installeren. Maar dit lukt dus niet.
De software vanaf de installatie cd wordt netjes geinstalleerd zonder foutmelding of wat dan ook maar.
Wanneer ik de scanner vervolgens aansluit op de USB poort detecteert windhoos ook een nieuw USB apparaat. Maar ik krijg het niet voor elkaar dat de stuurprogramma's van dat ding geinstalleerd worden. Ik heb de hele cd afgezocht, maar windows kan niets vinden waar ie wat mee kan.

Ik heb ook de support site van HP proberen te raadplegen, maar daar geraak ik niet op. Ik krijg dan de fout: Kan de server niet vinden. Lullig dus.

Weet iemand raad???

Brutus

Als je Windows XP hebt , moet je "automatisch" kiezen als de scanner wordt gevonden en de installatie-wizard wordt gestart.

(Maar wel eerst de software die op de installatie cd staat installeren)

Ik heb windows 98se. Was misschien wel handig geweest dat ik dat er even bij had gezet,maar ja...

Zijn er trouwens meer die niet op de support pagina's voor printers en scanners kunnen komen bij hp?

Laatst bewerkt:
Oke, ik ben er uit.

Heb em in een andere usb poort gestoken en het was klaar. Lekker lullig,maar hij werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan