Problemen met installatie van dreamweaver CS4

Status
Niet open voor verdere reacties.

aussie4

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2012
Berichten
25
Bij de installatie van dreamweaver heb ik volgende foutmelding, zie bijlage. Nochthans
heb ik heb op de desktop volledig en correct kunnen installeren. Omdat ik deze liever
op de laptop heb wil ik voornamelijk hem daarop laten draaien.

Wat kan de oorzaak zijn van deze foutmelding?
alvast bedankt, aussie4
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    33,1 KB · Weergaven: 14
  • 2.jpg
    2.jpg
    46,5 KB · Weergaven: 35
Voor deze errror moet je wellicht hier zijn. Lees eerst de pagina eens door. (solution 1a, solution 1b enz enz) Dit is het enige zinnige wat ik kon vinden voor je. Als je geduld hebt kun je nog een chat voeren met een medewerker in het Engels. Er verschijnt, als je even op die site bent, een pop up en dan kun je een vraag stellen indien je er niet uitkomt. Maar wellicht kom je er zo ook wel uit. Succes.;)

http://helpx.adobe.com/creative-suite/kb/error-1603-install-cs3-cs4.html
 
Oke ik ben eens benieuwd aussie.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oplossing 1a: Start Windows met Uitgeschakelde opstartitems en fix. msconfig -> opstartonderdelen laden
Deze instelling stond zo, heb deze herzet en terug opgestart, maar biedt geen oplossing


Oplossing 1b; commando C: \ Windows \ System32 \ spool \ drivers Moet mijn naam ook
in het bovenste gedeelte staan of is deze instelling goed.

De andere oplossingen heb ik nog niet geprobeerd.
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    57,1 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
Dat zou het wel moeten zijn met stap 1b.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moet ik onder 'huidige eigenaar' ook 'stefaan (PC_van_sony\sony) zetten ivm Trustedinstaller?, zoals bij vorige bijlage? Deze vraag voor de zekerheid zodat er niets mis kan gaan.
 
Op deze vraag moet ik het antwoord schuldig blijven. Maar als je het niet doet kun je er ook niet verder mee klopt dat.
 
Ik probeer beide mogelijkheden en laat iets weten, 1. stefaan (PC_van_sony\sony) en 2. stefaan
 
Kan naam huidige eigenaar op geen manier wijzigen, ook niet via functie bewerken. zie bijlage
 

Bijlagen

  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 23
Hallo Aussie jammer dat het allemaal niet gaat. Ik kan je er verder ook niet mee helpen. Dacht dat het makkelijk op te lossen was, dus niet. Sorry.;)
 
Geen probleem. Heb dreamweaver op desktop normaal kunnen installeren. Had hem lever op laptop gehad, maar met desktop kan ik ook verder. Alvast bedankt voor uw inbreng.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan