Problemen met installeren Java

Status
Niet open voor verdere reacties.

thelazytiger

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2006
Hallo iedereen,

Dit is mijn eerste vraag op deze forum.
Mijn buurman heeft een laptop met windows xp.
Voor een bepaalde site waarvan hij wil downloaden heeft hij Java nodig.
We hebben geprobeerd vanaf het internet en vanaf een stikkie het programma op de computer te installeren. Na een paar keer te klikken komen we zover dat het programma zich installeert. Maar op een gegeven moment stopt de laadbalk en gaat de installatie denk ik niet meer verder. zodra wij het door control->alt->delete het install programma beeindigen en de computer opnieuw hebben opgestart staat het programma er wel op maar werkt niet naar behoren doordat dus die install procedure niet goed is afgerond.

Wie kan mij helpen???

Greetz tiger

heeft je buurman wel de rechten om iest te instaleren.

ik bedoel is hij wel iets van administrator op zijn eigen PC het lijkt een beetje op het probleem van beperkte rechten.

als dit niet het geval is probeer dan is een oudere versie of kijk of het nog uitmaakt wat voor windows versie je hebt.

probeer anders nog bijv. limewire te instaleren daar zit Java standaard bij.

heeft je buurman wel de rechten om iest te instaleren.

ik bedoel is hij wel iets van administrator op zijn eigen PC het lijkt een beetje op het probleem van beperkte rechten.

als dit niet het geval is probeer dan is een oudere versie of kijk of het nog uitmaakt wat voor windows versie je hebt.

probeer anders nog bijv. limewire te instaleren daar zit Java standaard bij.

Hij is inderdaar de administrator van zijn laptop. weet je misschien waar ik een oudere versie kan vinden???? en we zullen het eens proberen met limewire maar dat is toch zon downloadprogramma??

Heb je ook eerdere installaties van Java verwijderd?

Ik weet niet of het kan met Java, maar ook al in veilige modus geprobeerd?

he ik weet niet voor welk programma het is maar is het geen java met een weiziging ofiest dergelijks kijk anders eens wat rond of vermeld de naam van het programma waarvoor je het nodig heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan