Problemen met Internet en windows verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan rap

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
107
Heb het volgende probleem, als ik Internet explorer op heb gestart kan ik de snelkoppelingen die op de website staan niet aanklikken, het handje dat aan geeft dat er wat zit werkt wel, ook kan ik tijdens internet de windows verkenner niet openen en als deze is opgestart gaat deze gelijk weg als ik internet explorer opstart.....................
 
aanvulling

Het lijkt er op dat als internet explorer is op gestart alle snelkoppelingen op het bureaublad zijn uitgeschakeld, er werkt niks meer, geen verkenner, e-mail, prullenbak, deze computer.........kan nergens meer in ????????????
 
IE herstellen? Configscherm>software>IE aanklikken>herstelfunctie kiezen.
 
En werkt de rechter muisknop op een link en dan openen kiezen ook niet?

Ga eens naar start/run en typ in sfc en laat je systeembestanden eens controleren.
 
nog steed geen oplossing

Heb bijde oplossingen geprobeerd, zonder resultaat, kan ook met de rechter muisknop de snelkoppeling niet openen, er wordt gewoon geen ander venster geopend.

zit op de kabel en kon voorheen internet ook diverse malen opstarten, lukt nu ok niet meer.
 
Gecheckt op virussen?

Groetjes,
Bennie
 
??????

Geen virus gevonden, kan alle mappen alleen in het zelfde venster openen, als ik inschakel dat ze in een apart venster moeten openen werkt het dus niet meer.
geen internet en geen windows verkenner, ik kan dus nog maar 1 venster openen
 
ben ik weer, heb alles wat daar wordt begschreven uit gevoerd,,,, geen resultaat,,,, ook het programma mcrepair gebruikt, nog niks, kan nog steeds geen ander venster openen in internet explorer en verkenner..........
heb nog het een en ander geprobeerd zonder resultaat
er wil gewoon geen ander venster openen en niet naar een andere snelkoppeling.
Go to my computer, view/folder options/file types (or control panel, folder options depending on your operating system.
kwam ook de volgende optie nog tegen ook zonder resultaat

Go to my computer, view/folder options/file types (or control panel, folder options depending on your operating system.

Scroll down to the URL:Hypertext Transfer Protocols, click edit twice and make sure the following is in the application used to perform action box:

"C:\PROGRAM FILES\INTERNET EXPLORER\iexplore.exe" -nohome

The same applies for URL:Gopher

DDE should be set to: "%1",,-1,0,,,,
Application should say: IExplore
DDE application not running should be blank
Topic should be: WWW_OpenURL
 
Ben er achter gekomen dat snelkoppelingen met xxxx.html dat er wel op wordt gereageerd maar snelkoppelingen met www.xxxxxxx.nl of zoiets niet.
 
Welke Windowsversie heb je en welke versie van Internet Explorer?

Groetjes,
Bennie
 
Windows 98SE en Internet Explorer 5.50sp2,

(Heb nog wat ondekt, kan alleen mappen in het zelfde venster openen, niet in een nieuw venster, als ik dit verander in mapopties dan komt er helemaal niks meer).

geen firewall die aanstaat en heb norton antivirus.
 
Al gedacht aan IE opnieuw installeren (b.v. 6.0) ?
(gaarne commentaar van anderen als dit een dom idee is, svp met uitleg dan)

:(
 
Het is volgens mij niet een probleem van Iexplorer alleen, omdat ik in windows verkenner eigenlijk het zelfde probleem heb, daar kan ik ook maar 1 venster openen ondanks dat ik heb ingesteld dat elke map in een eigenvenster moet openen.
 
Euh.... ja, dat had ik even over het hoofd gezien.
:eek:
Tja, nou hier een goeie: format C.
:D
Met andere woorden, ik weet er verder ook niets op.
 
Het ergste vind ik dat ik tijdens internetten niet meer op de C:\ kan komen om het 1 en ander te bekijken.
en FORMAT c:\ is wel regoreus.
 
Bedoelde niet herstellen maar nieuwe installatie........
(nuchter is ook niet alles :D )
 
Ben ik weer. Even alle posts bekeken, maar je hebt nog niet vermeld wat voor verbinding je hebt.
 
Heb een verbinding via de kabel (chello) en een thuis netwerk met een edimax router en 3pc,s , alles werkt verder goed bij de andere pc,s en heb ondertussen IE6.0 er opstaan, werk met win98SE. de andere pc,s win98 en win 95.. IE 6.0 heeft ook geen verbetering geven.
kan nog steeds maar 1 venster openen in IE en verkenner, op de andere pc,s kan ik er wel ,,,,,,,,,, openen, heel veel dus , kan daar internet wel 100 keer opstarten, en verkenner ook.

als ik verkenner (of een ander venster) open heb staan en klik ik op internet gaat internet netjes opstarten maar verkenner verdwijnd, kan er dan ook niet meer opkomen. andere programma,s kan ik weer wel opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan