Problemen met internet explorer en firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Ik heb zojuist een nieuwe laptop gekregen met daarop windows vista. Er zat al een 'standaard' internet explorer op en heb zojuist mozilla firefox erop geïnstalleerd.
Nu is het zo dat ik op bijvoorbeeld vi.nl deze melding krijg:

Voor deze site heeft u Microsoft Internet Explorer versie 5.5 (of hoger) en de Macromedia Flash plugin versie 5 (of hoger) nodig.

Als ik dan internet explorer 7.0 wil installeren ( via microsoft site) krijg ik constant de melding dat deze niet op mijn besturingssysteem kan worden geïnstalleerd.

Wat moet ik dan hebben om ervoor te zorgen dat mijn internet explorer én firefox up to date zijn zodat ik alles op welke site dan ook kan zien? Alvast bedankt!

Open de Internet Explorer die je hebt, en kijk eens onder Help - Controleren op updates.

Als het goed is wordt hij dan vanzelf aangepast.

Dat had ik zelf eigelijk wel kunnen ontdekken. Soms is het makkelijker dan dat je denkt!
toch van harte bedankt!:cool:

Bij mij werkt www.vi.nl gewoon goed met Mozilla Firefox 2.0.0.11 en Windows Vista Home Basic.
Heb je soms bepaalde add-ons geinstalleerd die iets verstoren in vi.nl of werkt het niet in een bepaalde gedeelte van de website?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan