Problemen met internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

yaramaz

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
Hallow

Ik heb een probleem met internet verbinding nadat ik mijn laptop geformateerd heb , ik had daarvoor windows vista maar ik heb um gedraait naar win XP prof

Alleen ik heb nu problemen met internet verbindingen , Wireless internet doet het wel maar normaale internet doet het niet dus via kabel , ik heb bijna alles geprobeerd maar kom niet uit :S

Ik heb een Compaq Presario CQ60-100 ED Notebook

is de driver van je netwerkkaart wel geinstalleerd? dit kun je zien via device manager(apparaat beheer). Als je dan bij je netwerkkaarten gaat kijken, moet er 1 normale vermeld staan en een wireless

is de driver van je netwerkkaart wel geinstalleerd? dit kun je zien via device manager(apparaat beheer). Als je dan bij je netwerkkaarten gaat kijken, moet er 1 normale vermeld staan en een wireless

er staat een gele vraagteken bij Network controller , maar wireless internet doet het wel heel vreemd

dan zul je naar de website van je moederbord moeten gaan om de driver van je netwerkkaart te downloaden. De wirelesskaart zit dan standaard in windows, die van je internet kaart niet. Tenminste, je kaart zit toch op het moederbord?

dan zul je naar de website van je moederbord moeten gaan om de driver van je netwerkkaart te downloaden. De wirelesskaart zit dan standaard in windows, die van je internet kaart niet. Tenminste, je kaart zit toch op het moederbord?

ik denk dat ie op moederbord zit jah maar ik heb overal gezocht kon de goeie driver van netwerkkaart niet vinden weet jij wel misschien ?

Laatst bewerkt:
je zult op de website van je moederbord moeten kijken en deze daar downloaden of je zult ia windows updates eens moeten proberen. Heb je geen cd bij het moederbord?

je zult op de website van je moederbord moeten kijken en deze daar downloaden of je zult ia windows updates eens moeten proberen. Heb je geen cd bij het moederbord?

neej helaas niet geen cd :S ik heb al net update enz gedaan maar het blijft zelfde ik weet niet waar hij te downloaden is

wat voor pc is het? wat staat op het moederbord (kast open maken)

Hier staan de beschikbare XP drivers voor die laptop:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&product=3754058&lang=nl

Conclusie: de laptop is NIET geschikt voor XP

Klopt niet helemaal; ik heb zelf ook een laptop welke origineel voor vista is. Door te achterhalen welke de fabrikant van de hardware is, kun je de xp drivers achterhalen. Plus de link die ik bijgesloten heb is voor dat type notebook. Ik moet de eerste notebook nog tegenkomen welke niet geschikt is voor XP :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan