Problemen met iPAQ rx1950

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnPeterse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Hallo,

Ik ben reeds enige tijd in bezit van een iPAQ rx1950 welke tot nu toe goed functioneerde. In mijn calender werkt op dit moment de reminder niet meer. Dit een een signaal welke 5 min voor een meeting af kan gaan. Via settings sounds & notifications is deze wel in te stellen en te testen en werkt goed maar in de calender blijft deze achterwege.
Op deze iPAQ heb ik tomtom 5.200 geïnstalleerd en kaarten van Benelux, Duitsland, Frankrijk en Duitsland op een SD card van 2 GB. Soms ben ik spontaan een kaart 'kwijt' terwijl deze wel op de SD card staat. Ik moet deze vervolgens verwijderen en opnieuw instaleren om deze weer functioneel te krijgen.

Wie weet een oplossing voor beide problemen?

Waard om te proberen

Eerder had ik ook van die vage klachten, klok weg en reminders weg.

Wat eigenlijk alles heeft opgelost is een hardboot-reset (of iets dergelijks)
Dus niet een reset met de knop aan de zijkant, maar dacht dat je een aantal knoppen tegelijk moest indrukken en hem dan uitzetten.

Alles wordt dan terug gezet in de fabrieksinstellingen.
(Zorg dan wel dat je data op je pc hebt staan)

Vervolgens kan je een software-update bij de hp-site halen en een andere download wat de prestatie van je toestel verbeterd.

Sindsdien heb ik nooit ergens meer last van gehad van iets

Succes

Welkom op Helpmij. :)

Ik heb je vraag gesplitst uit het andere topic, het is namelijk niet gebruikelijk een vraag in iemand anders zijn/haar vraag te stellen.
Daar komt bij dat het betreffende topic dateerde uit 2006.

Succes met je probleem verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan