problemen met iso bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

drial

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2005
Berichten
11
wie weeet hoe ik een iso bestand moet openen het zo mij een groot plezier doen als iemand mij hier mee kan helpen b.v.d:)
 
Ter aanvulling:

» Installeer het programma
» Onderin (naast de windows tijd) rood icoontje
» Rechtermuisknop
» Virtual CD/DVD-Rom
» Klik Device 0: [E:] No Media
» Kies nu je bestand

Wil je nog een .iso bestand openen

» Virtual CD/DVD-Rom
» Klik Set number of devices
 
ik kan die programma niet instaleren.... als ik o instaleren klik dan krijg ik een sccherm in beeld dan druk ik op ok en gebeurt er niks??
 
ik heb ook alleen maar deze gedownload en geprobeert te instaleren:Category: DAEMON Tools

Description: DAEMON Tools is a virtual cd/dvd-rom emulator. It is able to emulate nearly all known copy protections on the market today.

of moet ik de volgende programm,as ook downloaden?
en instaleren?

- Category: 3rd Party Addons
- DAEMON Tools Translations
- Rocketdivision Downloads / StarPort-StarWind
- DAEMON Tools Archive
 
Welkom op Helpmij.:)

Je hebt alleen Deamon tools nodig, die andere kun je laten voor wat het is.
 
ok maar het probleem is dat ik die niet kan instaleren....
 
als ik namelijk op instaal kilk komt er iets te staan over windows installer
 
ik denk dat ik het probleem heb gevonden, ik heb windows installer nodig voor windows xp heeft iemand een link voor mij waar ik deze kan downloaden?? b.v.d
 
deze doet het niet :( hij zegt dat hij windows installer V 3.01 .4000. 1823 nodig heeft...
 
mischien is het wel de goeie.. maar het probleem is als ik op instaleren klik dat ik het logboek van windows installer voor me neus krijg :S en verder niks kan doen ...
 
Brand het iso bestand met nero, of met alcohol120% of ander brandprogramma op cd of dvd.
Of mount idd de image in een virtuele Dvd speler.
Lukt dit niet dan maar branden.

Mike
 
het probleem is dat het bestand 2 gb is... maar ik moet dus gewoon die deamontool gebruiken... maar het probleem is wel duidelijk dat ik die niet kan instaleren..:-( op 1 of anderemanier...
 
Ik neem aan dat DVD brander niet aanwezig is?

Anders met alcohol proberen te mounten.

Mike
 
ik eb um maar gewoon op cd gezet.. maar tog blijft het vreemd dat ik die deamon tool niet kan instaleren :S maar goed bedankt voor de antwoorden...
 
Anders is een programma als IsoEdit ook wel te doen, als je Deamon ools niet kan gebruiken.
Greetz !

Tijmen :cool:
 
kheb nou een oudere versie van deamon tools geinstaleer die het wel doet, maar wat moet ik doen als ik op mount image heb geklikt ? (kheb het iso bestand ook al aan geklikt)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan