Hallo forumgebruikers,
Mijn internet verbinding valt soms weg, op een rare manier !
Op een bepaald moment kan ik niet meer internetten, maar wel nog MSNen.(mits ik online was)
Op het moment dat ik me uit log op MSN en gelijk weer wil inloggen, gaat dat dus niet.
Of als ik iets aan het downloaden ben, dan blijft die dat gewoon doen tot dat het klaar is.
Het lijkt erop dat bepaalde poorten open blijven en andere die ik niet meer gebruikworden gesloten voor gebruik.
Het enige wat ik kan doen, is mijn LAN-connectie los maken en een paar minuten wachten.
Zodra ik weer verbonden ben met het netwerk, kan ik alles weer gebruiken !
(de ene keer sneller dan de andere keer)
Het internet is gedeeld met een andere gebruiker.
We maken gebruik van een BELKIN 5-poorts netwerkswitch en uiteraard de modum voor het internet.
Op de modum zit de 5-poorts switch aangesloten, om het internet te verdelen.
Op de 5-poorts switch zit een server, wirelessrouter en mijn PC op aangesloten!
Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn ?
Ik hoop dat jullie het begrijpen hoe het in elkaar steekt, anders hoor ik het wel !
Ik gebruik windows XP pro;
Internet is een ISDN aansluiting;
Firewall is Norton internet security;
Type modem, weet ik niet direkt. (moet ik ff vragen)
Marten77
Mijn internet verbinding valt soms weg, op een rare manier !
Op een bepaald moment kan ik niet meer internetten, maar wel nog MSNen.(mits ik online was)
Op het moment dat ik me uit log op MSN en gelijk weer wil inloggen, gaat dat dus niet.
Of als ik iets aan het downloaden ben, dan blijft die dat gewoon doen tot dat het klaar is.
Het lijkt erop dat bepaalde poorten open blijven en andere die ik niet meer gebruikworden gesloten voor gebruik.
Het enige wat ik kan doen, is mijn LAN-connectie los maken en een paar minuten wachten.
Zodra ik weer verbonden ben met het netwerk, kan ik alles weer gebruiken !
(de ene keer sneller dan de andere keer)
Het internet is gedeeld met een andere gebruiker.
We maken gebruik van een BELKIN 5-poorts netwerkswitch en uiteraard de modum voor het internet.
Op de modum zit de 5-poorts switch aangesloten, om het internet te verdelen.
Op de 5-poorts switch zit een server, wirelessrouter en mijn PC op aangesloten!
Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn ?
Ik hoop dat jullie het begrijpen hoe het in elkaar steekt, anders hoor ik het wel !
Ik gebruik windows XP pro;
Internet is een ISDN aansluiting;
Firewall is Norton internet security;
Type modem, weet ik niet direkt. (moet ik ff vragen)
Marten77
Laatst bewerkt: