Problemen met Laptop Acer Na Windows Update.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RicoCaliente

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2007
Hoi ik ben vandaag langs een vriend gegaan die had vorig jaar een update geupdated van microsoft ?? Deze update zat een fout in waar microsoft zich zelf heeft voor on schuldigt.

deze laptop start niet meer normaal op, Na het windows scherm en het wachten komt een bluescreen 1 seconden, ( kan niet lezen wat er staat ) en start oernieuw op.

ik kom WEL in de bios, en veilige modes kan OOK.
als ik het via veilige modes doe , kan ik kiezen tussen 2 acounts.
(administrator) dus. ik klik dat aan dan krijg ik een venstertje dat herstel is gelukt.

en of ik nog verder wil gaan in veilige modus, Nee = Bluescreen, overnieuw.
Druk ik ja, dan krijg ik zwart scherm. wat blijkt. control alt delete doet het wel.
als ik uitvoeren> Explorer.exe doe, doet die het niet, krijg ik een error, doe ik dit 20. tot 25 keer doet die het wel maar dan maar voor 2 seconden, wat blijkt.

ik moet gewoon een oude update(herstel) krijgen waar explorer.exe weer gefixed word..

Ojah! ik heb ook scans laten doen via f6,f7 ofzoiets. 1 vn die 2 en toen ik veilige modus deed kwam er niets, maar wel een CMD.exe waar ik kon schrijven..explorer deed het nog steeds niet tervergeefs.

er staan fotos op de harde schijven (C/ D denk ik ook..) wat NIET !!! weg mogen.. er is hier een mogelijk heid voor ? toch? het zijn super belangerijke fotos...:confused:

aub. Help mij !.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan