problemen met laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

steefanus

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2008
beste helpmij!,

ik heb sinds een paar maanden problemen met mijn asus A6U laptop.
hij start niet normaal op als ik hem zeg maar op schoot heb. het lijkt wel of hij wel normaal opstart als hij op een bureau staat. licht dit aan de harde schijf?, zo ja kan
iemand dan een link geven met een site waar ik die kan kopen.

mvg stefan

dat is raar!

en wat is niet normaal opstarten?

wat is er anders als normaal?

waarom denk je dat het je harde schijf is?

beste helpmij!,

ik heb sinds een paar maanden problemen met mijn asus A6U laptop.
hij start niet normaal op als ik hem zeg maar op schoot heb. het lijkt wel of hij wel normaal opstart als hij op een bureau staat. licht dit aan de harde schijf?, zo ja kan
iemand dan een link geven met een site waar ik die kan kopen.

mvg stefan

Hoi,

Heb je openingen van de ventilators aan de onderkant zitten?
Als je deze op schoot hebt, kan de warmte misschien niet goed weg! Misschien zit net je been op deze ventilatorplek. Als de laptop op tafel staat, staat ie vaak nog op een verhoging waardoor de warmte beter kwijt kan!

dat is raar!

en wat is niet normaal opstarten?

wat is er anders als normaal?

waarom denk je dat het je harde schijf is?

normaal opstarten doet hij alleen op het bureau hij doet dan alles zoals het hoort.
als ik hem op schoot heb blijf hij hangen bij het laadbalkje maar iedere keer op een ander punt van het laadbalkje.
alsik hem dan reset dan krijg ik zon menu met hoe ik hem wil opstarten normaal of safe.
ik doe dan normaal en dan stert hij wel op.

gr

Hoi,

Heb je openingen van de ventilators aan de onderkant zitten?
Als je deze op schoot hebt, kan de warmte misschien niet goed weg! Misschien zit net je been op deze ventilatorplek. Als de laptop op tafel staat, staat ie vaak nog op een verhoging waardoor de warmte beter kwijt kan!

nee de ventilator zit aan de achterkant. heb ook een maand geleden alles opnieuw geïnstalleerd omdat ik dacht dat het daaraan lag maar dat is dus niet zo

gr stefan

Steefanus, heb je je laptop aangesloten op het stopcontact als je hem op schoot hebt, of werkt ie dan puur op de batterij?

Steefanus, heb je je laptop aangesloten op het stopcontact als je hem op schoot hebt, of werkt ie dan puur op de batterij?[/QUOTE

stopcontact want mijn levensduur van mijn batterij is 30 min.
bedankt voor je reactie

Ik krijg hier een beetje het idee van dat er ergens iets niet goed helemaal aangesloten zit.
Als ie op je benen staat beweegt ie natuurlijk wel eens wat, dat kan misschien een storing veroorzaken.

Het is denk ik het beste om hem even na te laten kijken.
En wat je zegt over de accu, kijk gelijk of je een nieuwe aan kunt schaffen, 30 minuten op een accu is veels te kort om nog goed te zijn.

Ik krijg hier een beetje het idee van dat er ergens iets niet goed helemaal aangesloten zit.
Als ie op je benen staat beweegt ie natuurlijk wel eens wat, dat kan misschien een storing veroorzaken.

Het is denk ik het beste om hem even na te laten kijken.
En wat je zegt over de accu, kijk gelijk of je een nieuwe aan kunt schaffen, 30 minuten op een accu is veels te kort om nog goed te zijn.

tja,het is niet de nieuwste en de beste laptop meer.ik ga hem zoiezo helemaal opnieuw laten installeren kijken wat hij dan doet. bedankt voor de reactie;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan