Problemen met lezen CD rw

Status
Niet open voor verdere reacties.

tbiekens

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Beste mensen,

Ik heb van iemand een CD rewritable gekregen met informatie erop. Als ik hem echter in mijn CD rom wil bekijken dan verschijnt de volgende foutmelding

This disc contains a "UDF" file system and requires an operating system
that supports the ISO-13346 "UDF" file system specification.

en kan er met geen mogelijkheid een bestand van lezen.

Heeft er iemand een oplossing????

Welke Windows heb je dan? 95? Als je XP hebt moet je even hier kijken.

Misschien helpt het als je Adaptec UDF-Reader download en installeert.

@erbicom: daar kom je juist op uit als je mijn link volgt:D :thumb:.

Hoe is het vervolg

Ik heb Windows XP en heb dus de link gevolgd en de drivers gedownload. Tenslotte de PC opnieuw opgestart maar kan verder niet ondekken hoe het dan verder moet. Kan geen programma vinden die de reader activeert en kan nog steeds geen toegang forceren

Weten jullie het vervolg?:8-0:

Sorry Megabit, de hand was sneller dan het oog!

Je hoeft het ook niet te activeren. Maar heb je Easy CD Creator?

Heb Nero

Heb inderdaad geen Easy Creator maar Nero. Misschien is het toeval maar intussen is het mij toch gelukt het bestand te lezen alleen nu verschijnt er bij het afsluiten van Windows XP een melding dat er bij de hardware een fout is geconstateerd. Bij de volgende start wordt een rapport naar Microsoft verzonden. (Dat heb ik akkoord bevonden) en dan word ik vervolgens doorgelinkt naar een site van Microsoft dat de Crash analyse heeft opgeleverd dat een van de geplaatste hardware een onherstelbare fout gegenereert. De hardware moet worden losgekoppeld en opnieuw worden geïnstalleerd om het probleem te verhelpen. Ik heb nu ontdekt dat het om de CD romspeler gaat. Koppel ik hem los dan is er geen probleem meer. Installeer ik de CD romspeler opnieuw dan begint het gedonder van voren af aan.

Toeval ???????? of heeft de CD rom het gewoon begeven?

Aanvulling

Ter aanvulling op mijn eerdere bericht.

Ik heb inmiddels de software van de UDF reader verwijderd en de CDrom opnieuw geïnstalleerd maar met hetlzelfde onbevredigende resultaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan