problemen met links

Status
Niet open voor verdere reacties.

VERNON01

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
Berichten
58
als ik een link aanklikt, wordt deze steeds in een klein venster geopend ! om gek van te worden!!! Als ik internet gewoon open, dan krijg ik een groot venster, dit gebeurde eerst ook in een klein scherm, maar door op maximaliseren te klikken, af te sluiten en opnieuw te openen is dit probleem verholpen, maar alle nieuwe links worden in kleine schermen geopend!
Hoe en waar moet ik dit instellen dat de nieuwe pagina's ook gemaximaliseerd geopend worden ?
 
Als je weer zo'n klein venster hebt, sleep dan de randen naar de randen van je beeldscherm, "met de hand, met de muis". Niet de maximeerknop rechtsboven gebruiken. Staat het venster in heel je beeldscherm druk dan op de Ctrl-toets en klik op het rode icoontje rechtsboven (afsluiten).
Een volgende keer moet het "tweede" venster meteen groot openen.

(De oorzaak is dat je ooit een pop-up venster hebt gehad en afgesloten met dat rode icoontje. Elk tweede venster opent dan daarna met die zelfde maat.)
 
Als je weer zo'n klein venster hebt, sleep dan de randen naar de randen van je beeldscherm, "met de hand, met de muis". Niet de maximeerknop rechtsboven gebruiken. Staat het venster in heel je beeldscherm druk dan op de Ctrl-toets en klik op het rode icoontje rechtsboven (afsluiten).
Een volgende keer moet het "tweede" venster meteen groot openen.

(De oorzaak is dat je ooit een pop-up venster hebt gehad en afgesloten met dat rode icoontje. Elk tweede venster opent dan daarna met die zelfde maat.)
 
links

nee, dit helpt ook niet, had ik al geprobeert, dan wel niet met de ctrl-knop erbij.
Zou het kunnen liggen aan de IE-7 versie, die ik draai ?
 
Ik heb IE7 na een heel korte tijd weer eraf gegooid, problemen met cookies die niet werken, gezeur.
Of dat vensterprobleem ook IE7 eigen is weet ik niet.
Heb je mijn methode al geprobeerd mét de Ctrl-toets ingedrukt?
 
re

ja, dat heb ik geprobeerd, dat werkte dus niet.
Ik heb nog geen problemen met IE-7, ik draai hem al vanaf het begin. ook de problemen met de cookies die niet zouden werken ken ik niet.

Weet je toevallig wel als een link op een webpagina of in een mail of nieuwsbrief niet werkt, waar ik dat kan instellen, dat dan weer wel werkt ?
Gr. VERNON
 
Over IE7: er is net een stabielere uitgave, lees hier. Ik heb hem nu maar teruggezet. :D
Die links: Ga naar Tools, Internet-opties, Advanced, scroll naar Browsing en dan de regel: Enable third-party browser extensions*. (Herstart IE7.)
Helpt dat?
 
Heb je wel ingesteld hoe IE7 moet werken met tabbed pages?
Tools, Internet-opties, General (onderaan)?
 
;inks

nee, ook deze tips helpen niet, alles staat goed. Maar deze oplossing moet toch erhens simpel zijn, lijkt mij

IE-7 werd automatisch steeds ge-updated en draait prina

gr. VERNON
 
re: links

wel, het is ten dele opgelost, na werken in het register en het weer afsluiten met ctr en het rode kruisje.

vanuit msn wordt hotmail nu groot geopend en de links in hotmail ook.

maar,. . . . vanuit startpagina.nl opent hij nog alles in het klein, echter, maximaal ik deze link, dan opent hij de volgende links vanuit die pagina ook groot!

Dus ik ben wel een stap verder, maar nog niet aan de finish.

Mijn hartelijke dank overigens voor het actief meezoeken naar een oplossing, dat waardeer ik enorm
Gr. VERNON
 
vanuit startpagina.nl opent hij nog alles in het klein, echter, maximaal ik deze link, dan opent hij de volgende links vanuit die pagina ook groot!
Irritant! Ergens ligt dat formaat dus toch nog opgeslagen.
Ik zou nu ook niet meer weten, misschien ziet iemand anders hier nog een oplossing.
Ik hoop dat het toch opgelost wordt. Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan