Problemen met Machtigingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SvenO100

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2013
Berichten
1
Ik heb recent GTA San Andreas gedownload, een cracked version. En SAMP, zodat ik multiplayer kon spelen. Daar had ik problem mee en het kan zijn dat het door de cracked versie komt, ik heb daar een oplossing voor gevonden en ik moet nu een andere Gta.exe in het San_Andreas mapje slepen, waneer ik dat doe en de oude exe wil veranderen staat er: ''U moet administrator machtigingen op te geven om iets naar deze map te verplaatsen.'' Ik klik dan op doorgaan, ik ben de eigenaar van de computer. Ik heb volledige toegang tot alles, het mapje en de exe staan ingesteld op toegang met administrator, heb het ook zonder geprobeerd. Met beveiliging zijn alle vakjes aangevinkt en mijn account heeft ook weer volledige toegang. Maar nu ik op doorgaan klik staat er: ''U bent niet gemachtigd deze bewerking uit te voeren.'' Ik snap er niks van omdat ik andere dingen die alleen voor een administrator bedoeld zijn zonder problemen kan aanpassen, maar dit kan ik weer niet. Erg frustrerend.
 
Als je nu met een of andere bootcd (hiren's boot cd 15.1?)je computer opstart, (mini xp?) dan kun je wel doen en laten wat je wilt.
Het waarom is dan nog steeds niet beantwoord, maar je kunt wel dat doen wat je wilt.
succes ermee.
 
@SvenO100
Welkom op Helpmij :)
Als je cracked versies download moet je er rekening mee houden dat het niet werkt zoals het zou moeten.
Dat neem je op de koop toe, voor oplossingen voor dat probleem moet je niet op Helpmij.nl zijn.
Deze vraag gaat dus dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan