Hallo,
Ik ben bezig met het in elkaar zetten van een bestel (doorlooptijd) programma.
Ik weet dat nog niet alle knoppen werken maar loopt nu tegen het volgende probleem.
Als ik via de button "Bestelling MHD" de macro "AA_bestelling_MHD" opstart wordt de userform "XX_bestelling_MHD" zichtbaar
Kies ik dan voor "Stock materiaal" krijg je een userform met invulvelden.
Als je alle velden ingevuld hebt kan je adhv de onderstaande buttons kiezen uit 4 verschillende optie
Het gaat nu om de optie " Opslaan en formulier leegmaken"
De bedoeling is dat de informatie in de tabel wordt gezet en dat de macro "AA_bestelling_MHD" weer wordt opgestart.
Nu geeft hij een foutmelding dat hij userform "XX_bestelling_MHD" niet kan vinden.
Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen
Ik heb de excel sheet als bijlage erbij gedaan
Alvast bedankt[
Bekijk bijlage planning draft 1.xls
Ik ben bezig met het in elkaar zetten van een bestel (doorlooptijd) programma.
Ik weet dat nog niet alle knoppen werken maar loopt nu tegen het volgende probleem.
Als ik via de button "Bestelling MHD" de macro "AA_bestelling_MHD" opstart wordt de userform "XX_bestelling_MHD" zichtbaar
Kies ik dan voor "Stock materiaal" krijg je een userform met invulvelden.
Als je alle velden ingevuld hebt kan je adhv de onderstaande buttons kiezen uit 4 verschillende optie
Het gaat nu om de optie " Opslaan en formulier leegmaken"
De bedoeling is dat de informatie in de tabel wordt gezet en dat de macro "AA_bestelling_MHD" weer wordt opgestart.
Nu geeft hij een foutmelding dat hij userform "XX_bestelling_MHD" niet kan vinden.
Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen
Ik heb de excel sheet als bijlage erbij gedaan
Alvast bedankt[
Bekijk bijlage planning draft 1.xls