Problemen met men beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Swifty

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2004
Ik heb een clean install gedaan van men windows xp home editon nederlands.Alles is geupdate incl SP2.Ook men drivers van men videokaart is up to date maar toch heb ik problemen met men beeldscherm en kan ik geen enkel spel spelen.Ik heb bij beeldscherminstellingen men hardwareversnelling moeten verminderen want anders kreeg ik rare strepen en vreemde kleuren op men scherm bv het icoontje van men outlook express werd roze enz...

En welk spel ik ook wil spelen loopt men pc vast.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen want ik weet het echt niet meer De video kaart is nogthans een nieuwe Ati radeon 9550 256 DDR ram Besturingssysteem windows xp home editie nederlands.

greetz Swifty

Misschien hele simpele oplossing, maar weet je heel zeker dat je de goede driver hebt, voor het goede besturingssysteem en de goede kaart? Ik had dit toevallig vanochtend ook, had via www.nvidia.com driver geinstalleerd, maar had de engelse genomen ipv de internationale. Stond hij dus op 8 bits, kon ik niet veranderen naar 32 bits enzo. Heb toen dus de goede (internati0onale) driver geinstalleerd en doet het weer goed

Ik heb bij men Ati Radeon een cd gekregen met de drivers erop en bij de installatie ervan zei hem dat het de driver voor windows xp was.Met de Bits heb ik geen problemen.Zal nog eens zoeken op de site van Ati radeon maar ik denk dat het geen oplossing zal zijn :confused:

heb nu de nieuwste driver van men video kaart gedownload en geinstalleerd maar de problemen blijven hetzelfde.Ik zou het echt niet meer weten aan wat het kan liggen nu.Nog iemand raad?of weet er iemand veel af op dit gebied?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan