Problemen met mij Outlook Express 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Vanmiddag heb ik een update uitgevoerd van een zakelijk programma op mijn laptop. Vanaf dat moment kan ik emails die ik binnenkrijg in mijn Outlook Express 6.0 niet beantwoorden met de beantwoordknop.

Ook kan ik het adresboek niet naar voren halen en krijg ik een popup dat er een fout in zit en ik het systeem opnieuw moet installeren.

Het gekke is dat uiteindelijk mijn antwoord emailtje na een minuut op 10 opeens tevoorschijn komt.

Ik ben helemaal bij met mijn updates...

Ik heb al geprobeerd eea erover heen te installeren maar niets lukt.

Hoe kan ik dit verhelpen. Ik heb ook geprobeerd om systeemherstel toe te passen met de dag van gisteren maar ook dat helpt niets.

Ben gewend te werken met W98SE en niet met XP. XP vind ik eerlijk gezegd *****.

Afijn, wie kan mij helpen? Kan ik Outlook Express weghalen en opnieuw installeren....waarvandaan?
Ik heb een DVD rom van Toshiba; productherstel!

Zal ik dat ding maar vergeten en overstappen op Opera?

Nog even een aanvulling; hij geeft aan als ik op de antwoordknop klik; "kan het adresboek niet laden, Outlook Express is onjuist geconfigureerd, voor de installatie opnieuw uit".

Wat moet ik doen?

Als het goed is kan je via het conf.scherm -> software -> windows onderdelen toevoegen/verwijderen Outlook Expres verwijderen. Daarna kan je 'm weer opnieuw installeren vanaf de Windows cd.

Ik heb inderdaad Outlook Express weg kunnen halen maar als ik em er weer, opdezelfde wijze, opzet dan blijft het probleem.

Ik laat hem maar weg denk ik en ga Opera gebruiken of Eudoramail, werkt zowiezo beter dan die Windows troep.

Bedankt voor je hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan