Problemen met mijn beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

rutger666

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2008
Berichten
14
Hallo ik heb sinds vandaag een probleem met mijn beeldscherm, het is een HP w19b 19' breedbeeld. Toen ik vanmorgen de computer opstartte liep het vast dus drukte ik hem uit, vervolgens probeerde ik hem weer op te starten en dat lukte ook alleen mijn beeldscherm ontving geen signaal meer. Ik heb de computer daarna weer uitgedrukt en opnieuw aangedaan maar weer geen signaal. Vervolgens heb ik een nder beeldscherm gepakt, zon oud, groot ding van dell, maar die deed het wel. ( Deze moest aangesloten worden op de blauwe ingang van de computer en het breedbeelscherm op de witte ).
Ik heb toen maar de computer geformateert en alles ging verder goed. Ik wou nu even kijken of mijn breedbeeldscherm het weer deed dus sloot ik de computer af, maar voordat hij afgesloten kon worden moest hij eerst nog wat updaten. Toen ik even later terugkwam zag ik dat mijn ouwe dell beeldscherm ook uit was, terwijl de computer nog gewoon draaide. Ik heb de computer toen weer uitgedrukt, het breedbeeldscherm aangesloten maar die deed het niet en nu zit ik weer op het oude beeldscherm, ik weet alleen niet hoelang deze nu aan zal blijven. Weet iemand mss de oorzaak van dit probleem. Ik zat zelf te denken aan een storing door bijv stof ofzo ?
 
Ik zou de drivers van je videokaart updaten. Wat voor videokaart heb je?
 
Gebruik je een DVI aansluiting of een 'normale' VGA aansluiting?
Ik heb zo'n probleem wel eens met een DVI aansluiting gehad... met een normale VGA kabel heb ik het toen maar opgelost...
 
Ik zou de drivers van je videokaart updaten. Wat voor videokaart heb je?

NVIDIA GeForce 7500 LE Turbocache

@Vistaweb: Ik gebruik nu volgens mij de DVI en de VGA aansluiting. Er zitten toch maar 2 aansluitingen aan een computer ? Bij allebei de aansluitingen heb ik dit probleem.

alvast bedankt voor jullie hulp :thumb:
 
he nvidia geforce 7500 LE heb ik hier ook nog liggen!!!
als het goed is heb je dan toch een hp pavillion m7760? moet je via de chat met een hp medewerker praten. Die kan je de drivers geven. Waarschijnlijk werkt www.nvidia.com en dan drivers updaten ook al hoor.
 
he nvidia geforce 7500 LE heb ik hier ook nog liggen!!!
als het goed is heb je dan toch een hp pavillion m7760? moet je via de chat met een hp medewerker praten. Die kan je de drivers geven. Waarschijnlijk werkt www.nvidia.com en dan drivers updaten ook al hoor.

nee ik heb een hp pavilion s7730.nl, maar ik ga nu ff mn drivers updaten op nvidia.com en kijken of het probleem dan opgelost is, ik laat het weten
 
Jongens kunnen jullie mij nog even helpen. Ik heb geprobeerd mn videokaart up te daten maar dat lukte niet, ik heb ook het gevoel dat dit niet het probleem is.
Bij de DVI aansluiting doet het beeldscherm helemaal niks, het zegt gewoon dat het geen signaal heeft ontvangen. Maar bij de VGA aansluiting doet het beeldscherm het wel, alleen vaak(dus niet altijd) wanneer ik de computer afsluit, gaat het beeldscherm uit maar blijft de computer nog lopen.. wat is nu precies het probleem ?

Bij voorbaat dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan