Problemen met mijn Logitech QuickCam Cordless

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rolo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Hallo ik heb een Logitech QuickCam Cordless en ik draai met XP op mijn systeem. Het probleem is het volgende: Zodra ik de software installeer die erbij is geleverd doet de Cam het +/- 2 minuten zonder problemen. Na deze 2 minuten slaat mijn hele systeem vast en kan ik er nix meer mee beginnen zelfs geen Ctrl-Alt-Delete!! Als ik de bjgeleverde software niet installeer en gewoon naar Mijn Computer ga en dan de Cam aanklik doet hij het wel wat langer maar dan krijg ik wederom het zelfde probleem. Ik heb de software ondertussen al wel 20 X opnieuw geinstaleerd maar steeds met het zelfde resultaat! Dus mensen als iemand mij kan helpen of een tip heeft..... HEEL GRAAG DAN!! Zoniet ?! Wil er iemand nog een WebCam kopen??? Geintje!!

Bijlagen

• quick-cam.jpg
    quick-cam.jpg
    3,9 KB · Weergaven: 17
misschien is het infrarood niet ingeschakeld? er ligt mij tenminste zoiets bij, ik heb zelf geen draadloze webcam
dan moet je eens kijken bij printers en andere hardware
via confuguratiescherm, en dan kiezen voor draadloze verbinding, daar moet het geloof ik ingeschakeld zijn? weet het niet zeker maar het is het proberen waard toch? suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan