problemen met msconfig en systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim T.

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Berichten
72
Ik kan msconfig niet meer bereiken. Wanneer ik bij uitvoeren msconfig wil benaderen krijg ik een foutmelding. Tevens heb ik het probleem, dat ik geen systeemherstel kan uitvoeren. Er wordt aangegeven, dat systeemherstel moet worden ingeschakeld, maar het lukt me niet dat weer te activeren. En er is nog een probleem en dat is dat de rechtermuisknop niet werkt. Commando's zoals kopieren en plakken kan ik wel uitvoeren met de handmatige windows-commando's. Deze problemen zijn ontstaan in december, toen de pc bijna geen enkele actie meer wilde uitvoeren. Middels een onderzoek met een hijackthis.log werkt de pc weer volledig op bovenstaande 3 problemen na.
Wie kan mij helpen ook deze problemen op te lossen?
 
misschien dat er door hijackthis een functie van windows is uitgezet maar ik zou geloof ik gaan voor een herstel instalatie van windows en het liefst een schone instalatie. ik vrees dat het veel werk is om er achter te komen wat dit precies is of iemand moet het herkennen maar dit zegt mij niet zo een twee drie van dat is dat of dat. ik denk dat ik maar een nieuwe instalatie van windows zou doen.
 
Hoi !

Voordat je een her-installatie gaat doen kun je nog even start - uitvoeren - sfc /scannow -enter uitvoeren.

Je hebt hierbij wel de XP-CD (evt. geslipstreamed) nodig.

Greetz,

Harry.
 
en anders kan je je pc nog opstarten met de xp cd vervolgens naar he hertel console gaan en daar chkdsk/r typen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan