Problemen met MSN Gespreksgeschiedenis

• Onderwerp starter Onderwerp starter RMG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RMG

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Hallo,

Ik heb een erg vervelend probleem. MSN Plus! slaat mijn gespreksgeschiedenis op, maar zodra ik een gesprek weg klik, en weer opnieuw open, komt er een nieuwe file bij in de map van mijn gespreksgeschiedenis. Normaal hoor je 1 file te hebben PER gesprek, ik krijg er meerdere. Wanneer ik een gesprek bijvoorbeeld heb weg geklikt d.m.v. esc., en em daarna weer open komt er een nieuwe file, met: (2) achter het e-mail adres van de contactpersoon. Klik ik het gesprek weer weg en open het voor de derde keer, dan komt er WEER een nieuwe file met dit keer een: (3) erachter. Ik zou graag weer 1 file willen PER gesprek. Zou iemand mij kunnen helpen bij het oplossen van dit probleem? Alle hulp is welkom en wordt erg gewaardeerd.

Ik heb een afbeelding bijgevoegd voor wie mijn verhaal niet helemaal duidelijk is.
my.php
[/URL][/IMG]

Omdat ik de e-mail adresse gaar anoniem wil houde, heb ik ze een standaart naam gegeven, namelijk: e-mail adres. Rood moet 1 contactpersoon voorstellen, Bruin ook, en Blauw ook. Hoe vaker een gesprek opnieuw open, hoe hoger het cijfer wordt. Ik hoop dat iemand dit probleem herkent en mij kan helpen.

Bij voorbaat dank,

RMG

hmm oke, heb je de laatste msn plus en heb je hem al geprobeerd opnieuw te installeren

Jaa, ik heb em verschillende keren opnieuw geinstalleerd maar het bleef zo. 2 maanden geleden was alles normaal, maar opeens die het zo doen :/
Ik snap er niks meer van??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan