problemen met msn live de nieuwe

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Berichten
1.665
echt ik snap er niks van
ik heb een acer 7730G laptop met nog wel windows vista
echt heb deze al 1,5 jaar en nog nooit problemen gehad met msn en nu was de nieuwste versie beschikbaar (geen demo) geen trial
ik kreeg ook melding van msn er is nu een nieuwe beschikbaar

iedere keer als ik het probeer te downloaden slaat die vast
gistr was het zelfs zo erg dat mijn laptop bleek te crashen

ik weet behoorlijk wat problemen op te lossen met computer maar dit het ik nog nooit meegemakt

deedd ik CTR ALT Del bleken er (girt ) 700 programma's te draaien met het opstarten nu nog 109

wie weet hoe ik het probleem met msn kan oplossen

liefst geen format C want ik ben met veel dingen bezig op mijn C schijf

Graag advies
 
ctrl-alt-delete. Dan krijg je taakbeheer. En waar kijk je dan hoeveel programma's aan het werk zijn.
Programma's die bij het opstarten van de laptop meeopstarten kun je uitschakelen door bij de startknop in het schermpje uitvoeren msconfig te typen. Daarna kun je bij tabblad opstarten programma's onnodig opstarten (bv word, acrobat) uitschakelen.
Denk om de programma's die je wel direct nodig hebt zoals je virusscanner en je wifi
Daarnaast zou ik eens CCleaner gebruiken om de onnodige bulk van je laptop te verwijderen en je register op te schonen. Ik weet niet door welk virusprogramma je beschermt wordt maar misschien kun je eens met "Malwarebytes' Anti-Malware" kunnen scannen om je spyware en malware eraf te mikken.
succes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan