Problemen met muziek toevoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pjedro79

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2003
ALs ik muziek toevoeg op de volgende manier (WMA-file) dan kan het geluid in de powerpoint presentatie niet worden afgespeeld nadat ie op CD is gebrand omdat het WMA bestand nog steeds gelinkt is naar het muziek bestand op mijn harddisk? Wat doe ik eraan??

- Open Powerpoint
- Klik in de balk op "Invoegen"
- Klik op "Films en geluiden"
- daarna op "Geluid uit bestand..."
- Zoek je muziekstukje op

- Klik in de balk op "Diavoorstelling"
- dan op "aangepaste animatie" klikken
- selecteer je muziekstuk (media x )
- daarna klik je op de tab "multimedia instellingen"

--> Diavoorstelling voortzetten
--> Afspelen stoppen: Na x dia's

Nu kan ik plaatjes op de maat van de muziek laten mee veranderen. Alleen als ik mijn presentatie gebrand heb doet het geluid het niet meer omdat dat gelinkt is naar mijn HD!!!

Groetjes

Hoi, een .mp3 of .wav van maken.

Groetjes

Toch is het vreemd. Want op bovenstaande manier kan je een .wma file zonder problemen invoegen en de perfecte presentatie maken (pp speelt het wma filetje).

Het stomme is vervolgens dat je je presentatie niet kan opslaan samen met het WMA filetje zodat het niet werkt????(het werkt alleen op je eigen PC)

Als iemand hiervoor een verklaring voor heeft dan zou ik die graag vernemen want ik vindt het krankzinnig!

Groetjes

Pieter

muziek in point

Hallo Peter muziek invoegen is helemaal niet moeilijk je moet er alleen maar voor zorgen als je een mp'3 invoegt dat deze de bitrate {kbps)heeft van 128 en dan heb je geen enkel probleem met een wav versie moet je [1411) hebben.MAAR dan zoals jij zegt als je het op een cd brandt werkt de muziek niet meer dat klopt en als je via het netwerk deze pp doorzend naar je tweede pc werkt dit ook niet dit heeft helemaal niks te maken met welke versie je werkt van office ik heb me hier al maanden mee bezig gehouden en ik geraak er maar niet uit en volgens mij zouden er toch genoeg personen moeten rondlopen die hier wel een oplossing voor hebben want als je een pp toegestuurd krijgt met van die humor met achtergrond muziek dan werkt dit wel ik hoop dat er nu toch via deze weg eens een oplossing uit de bus komt!!!Ik heb hiervoor microsoft al gecontakteerd en daar kwam ook geen oplossing uit de bus

Groetjes van Devorst

Als je klaar bent moet je hem opslaan als :
Powerpoint-voorstelling. Dan maakt ie er een pps-je van . als het goed is werkt het dan wel.

muziek in point

Hallo petje dat van dat opslagen dat ken ik allemaal wel ik heb heel die lijst al afgewerkt met telkens een andere keus om hem op te slagen maar mijn vraag was hoe ik wel muziek krijg in mijn pp als ik hem op een andere pc zet met de zelfde windows xp en office 2003 all in on
heb het al geproberd om op cd te branden en zo op andere pc te zetten en ook via mijn netwerk doorgestuurd naar mijn andere pc zodus graag hier een oplossing voor

bij voorbaat dank
groetjes Devorst

Geplaatst door petje11
Als je klaar bent moet je hem opslaan als :
Powerpoint-voorstelling. Dan maakt ie er een pps-je van . als het goed is werkt het dan wel.

T'is mij op deze manier anders wel gelukt, heb hem daarna gemailt naar iemand die alleen een viewer heeft en die kon hem incl. muziek bekijken en beluisteren.Ik wil je hem wel sturen , dan kun je eens kijken hoe die in elkaar steekt.

Ik heb dat mailtje dus gestuurd en kreeg het volgende antwoord:

Ja da werkt ik begrijp het niet maar nu het volgende ik heb nu geprobeerd om via bestand inpakken op cd en da lukt niet want hij zegt dat het de mp3 file niet kan kopieren zou ik die bepaalde mp 3 misschien in een ander formaat moeten zetten????

Wil je verder reageren op het forum? Dan heeft iemand anders er misschien ook wat aan. Wat je vraag betreft, ik zou het helaas niet weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan