problemen met Need for speed 2 underground

Status
Niet open voor verdere reacties.

zootje2008

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 dec 2008
Berichten
2
Ik heb een playstation 2. Laatst heb ik Need for Speed underground 2 gekocht, maar het werkt niet.
Als ik het spel in de playstation doe, start het spel op en in het taalkeuze menu werkt de controller niet. Dit ligt niet aan de controller want andere spellen werken wel.
Je kunt niks besturen, ook niet het X gebruiken.
Wij hebben het spel bij een kennis getest en daar werkte het spel wel. Toen hebben we de geheugenkaart voor de playstation 2 voor een deel geleegd, maar dit werkte ook niet.
Wat moet ik doen?:confused:


edit: we hebben het spel al een keer terug gebracht naar de winkel & een andere gekregen, maar deze doet precies hetzelfde of eigenlijk, doet precies hetzelfde niet. ;)
 
Laatst bewerkt:
huh

dit had ik ook met need for speed op de ps1 opgegeef moment begon de auto vanzelf de rijden en te sturen het leek net alsof er een virus in zat in die controller of spel.

effe on topic:
als het spel het bij een ander wel doet dan hoef je niet meer naar het spel te kijken aleen nog naar je controller odf je ps2 dit heb ik bij mijn ps2 niet gehad
 
Gebeurt meestal als je geen Orginele controller hebt, zeg maar de échte Dualshock van Sony.
 
Ja, ik heb gewoon de playstationcontrollers, en heb bij geen een ander spel problemen gehad. Maar de controller reageert niet eens bij het menu ´taal kiezen´. & ik ben dus ook nog niet verder gekomen dan dat scherm.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan