problemen met nero 7.12

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Problemen met het branden van nero image-bestanden.

melding: onverwachte bestandindeling?

Hoe kan ik dat oplossen, al vast bedankt.

Ik heb vannacht nero geupdate naar versie 70.14

Laatst bewerkt:
welterusten Elisa, ik ga nu ook naar bed.

Ik kan het niet zo snel vinden, ik ga het morgen uitzoeken, bedankt.

Ik moet hierna toe onder welk icoon staat dat, zie melding: Ga gewoon met nero naar recorder toe. Kies image branden. Zoek het Bin- of Cue bestand op. Open het en branden maar.

Beste humpe,

Problemen met het branden van nero image-bestanden.
melding: onverwachte bestandindeling?

humpe om welk bestandsindeling gaat het dan,

is het een
.iso
.bin
.mds
.ccd

graag wat meer info, het kan zo zijn dat je eerst je image bestand moet converten naar een ander image bestand zodat Nero het wel kan lezen en het vervolgens voor je kan branden,

of probeer het anders met Alcohol 120% (ShareWare) die brand elke image bestand zonder problemen,

wens je veel succes,,,,

Er staat dat het een image bestand voor nero is, ik alleen dit kunnen vinden "klw-dpimp" maar daar kom ik ook niet verder mee, onder nero heb ik al gezocht naar recorder gezocht maar ik weet niet onder welk icoon dat staat, als vast bedankt.

Ik heb vannacht nero geupdate naar versie 70.14

Laatst bewerkt:
Na dat ik een nieuwe versie van nero geinstalleerd had was het probleem opgelost (vervreemd).

Beste humpe,

Na dat ik een nieuwe versie van nero geinstalleerd had was het probleem opgelost (vervreemd).

:thumb:

humpe, misschien was het wel een bug fout,
en dat ze dat in de nieuwe geupdate versie hebben verholpen,

maar in ieder geval je probleem is opgelost en dat is het belangrijkst.

:D

Zo'n grote bug? Dat lijkt me sterk.
Overigens is het wel heilzaam als je ook de reeds gegeven linken even doorneemt. ;)
Dat scheelt typwerk.

Dat was de eerste keer dat het niet lukte en het was een iso bestand, maar alles werkt weer goed, iedereen bedankt..

Humpe,
Heb je ook de image drive van Nero geinstalleerd?
Dan kun je zo'n bestand direct bekijken.
Je start de image drive.
Je schakelt het 1e station in.
Vervolgens ga je naar het 2e tabblad.
Je klikt op het vakje rechts.
Je zoekt het iso op.
Opgelet!!! Nero heeft bij bestandstype nrg staan. Dit moet je even veranderen in iso.
Zodra je dus je iso aanklikt wordt hij 'gemount' en verschijnt het programma alsof het van cd gedraaid wordt. Je hoeft het dus eigenlijk niet meer te branden.
Erg handig!

Zodra ik de rar bestanden uitpak en het is een iso bestand dan maakt nero er automatisch een image van. Toets ik dit dan aan gaat hij gelijk branden.

Je kunt toch gewoon die rar uitpakken in je Installmap?
Daar pik je het file dan op met de imagedrive.
Niets aanklikken van tevoren.

We hebben het dus over de onderste.
attachment.php

Laatst bewerkt:
Dat heb natuurlijk ooker allemaal in NERO 7 staan, maar zodra ik op die image toets dan start nero deze automache op en dan hoef ik alleen maar op branden te klikken dan gaat deze gelijk branden.

Ik kan natuurlijk ook via nero ook naar iso gaan, dat is het probleem ook niet.

Huh :8-0:
Dus niet dit?
attachment.php

Wat gek!

Laatst bewerkt:
Ik heb even gekeken naar die imagedrive, maar bij mij staat er niets aangevinkt en de versie die ik heb is 3.07.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan