problemen met nero 7.12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit je beter dan ik :)
Zet nou eens die vinkjes.
Je krijgt er nu een virtuele rom bij in je verkenner.
Dan ga je naar het volgende tabblad.

Ik heb dit ingeschakeld. Heb een bijlage erbij gekregen, maar moet dit nog even uit testen. Ik heb momenteel geen iso bestand.

Als ik die films gebrand heeft verwijder ik deze altijd, maar je hoort nog wel van mijn..

Ja, een isootje heb je zo binnen :)
Je zult veel plezier van die image-drive hebben.

Welterusten!

In ieder geval bedankt, ik kom hier nog op terug..

Ik ben nu het zelfde bestandt aan het downloaden en kijken wat voor melding ik er nu op krijg.

De aanpassing is gelukt en heb opnieuw de film opgehaald. Ben nu aan het kijken hoe ik hem vanuit Nero op kan starten, welk icoon ik daarvoor moet aanklikken.

Nee, wacht even. Een film moet je draaien via een virtuele rom. Heb je die ook niet?
Er zijn genoeg programma's die deze hebben.
Moet je nog wat downloaden :D
Image drive gebruik je voor programma's.

Hallo Elisa, Ik heb het weer terug gezet i.v.m het branden van ISO bestanden, Hij sloot de dvd niet meer af.
melding: kon einde "disc-ad-once" niet uit voeren.

Het is me niet helemaal duidelijk. Nero wil dus de dvd niet afsluiten. Probeer eens op een lagere snelheid te branden.
Verder vond ik het volgende.

1)Okay, suggest you select UDF/ISO mode and not the DVD-Video

2)Wanneer je met Nero een data DVD brand, wordt dit gebrand in het ISO file system.
Dit kan niet gelezen worden door een DVD-video speler.

3)Een DVD-video maakt gebruik van het UDF file system

4)when creating a udf/iso data dvd..... which is exactly what
you do when following setarips advice make sure that
the multisession option is disabled and the DAO writing modus in nero is used!!!

Laatst bewerkt:
Ik ga het morgen nog eens uit proberen, ik weet niet meer of ik bij de aanpassing het systeem had afgesloten,

Huh het is laat en ik begrijp er niets van :D
Welterusten Humpe tot morgen! :)

Ik ga rechtstreeks naar waar het image bestand staat en dat klik ik aan en dan geeft hij aan branden. Ik denk dat ik het via nero startsmart moet doen, maar dan weet ik niet welke icoon of welk omschrijving ik aan moet toetsen. Ik heb wel vaker gebrand, echter nog nooit films. Ik zal het wel verkeerd doen. Kun jij het mij misschien uitleggen hoe dat echt volgens het proces moet gaan met Nero? Vast bedankt.

Een film brand ik met Nero Vision. Het menu kun je wel of niet doen.
Maar......dan heb ik wel al mpg avi enz.
Heb jij nu nog steeds een iso?
Er stond iets over in die linken die ik gaf.

Als Nero zo graag wil branden dan brand je toch op een rewritable. Kun je zien wat er van terecht komt.
Een video bestaat tenslotte ook uit gegevens.

Heb je trouwens wel gezocht naar die site van Tazman? Daar stond een hoop op.

Laatst bewerkt:
Probleem is opgelost, ik had gewoon moeten kiezen voor image branden naar schijf.

Ik ga rechtstreeks naar waar het image bestand staat en dat klik ik aan en dan geeft hij aan branden
Je zat dus al eerder goed! :D
Goed, weet jij nu hoe de imagedrive werkt en ik weet dat ik videofiles kan downloaden die iso zijn :p

groetjes

Ja het kan dus op twee manieren branden van iso image, rechtsreeks en de ander via nero.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan