Problemen met Norton Antivirus 2004 Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

leatherface

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Sinds ik Service pack 2 op me pc geinstalleerd heb, krijg ik problemen met installeren van norton antivirus.

Wanneer die bezig is met installeren geeft ie foutmelding: '' Interne fout 2349"

En ik kan daarna niet meer verder, hij blijft dan met die foutmeldingen komen als ik zeg annuleren en opnieuw.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??

Heb je de boel al eens goed gedeinstaleerd, dus norton eraf, alle update prgrammas eraf, dit heet dan geen norten maar LiveUpdate 2,5 dit is de update software tbv Norton, die moet je er ook af halen, daarna eens lekker met de hand zoeken naar achtergebleven sleutels in het registet, alles schoon, herstarten en nog een proberen, kijk ook heel goed of de map van Norton verwdenen is, dit wil ook wel eens fnest zijn.

De enigste melding die er het meest op lijkt in de database van Norton is DEZE Hopelijk werkt dit ook voor jouw.

Het lukt me wederom niet om die norton te installeren.
Hij blijft met die interne fout 2349 komen, en ik kan dan ook echt helemaal niks doen, ik heb geprobeerd wat jullie zeiden zoals:

1.De windows firewall uitzetten en dat van die database van norton op die symantec site....

Die firewall van win xp staat trouwens ook al uit en die stond ook uit toen ik 'm ging installeren.

Zelf Norton internet security 2004 daar geeft ie ook precies hetzelfde probleem.

Ik snap er echt helemaal niks van, iemand nog ideetjes??????

het zou niet uit mogen maken maar is het een legale versie?

Ik zou toch ook nog eens proberen met de hand alle sleutels in het register op te sporen en die te verwijderen, mischien dat het probleem dan wel weg is.

Dus tijdens het installatie proces geeft hij die melding, niet na het scannen vd HD of iets dergelijks.

Heb je deze installatie al eens gedaan met deze cd?
Mischien is de installatie niet lekker en zul je mischien bij anderen een andere cd moeten halen.

Hij komt dan inderdaad met zo'n pre-scan installatie..

En dan vraagt ie altijd wil je de pc alvast scannen op virussen maar dat sla ik dan over en dan ga ik verder met installatie en dan komt ie dus met die foutmeldingen.

Misschien dat ik anders die pre -scan installatie moet uitvoeren, kijken wat ie achteraf zegt...

Zou dat helpen denk je??

Wie niet waagt die niet wint, ik heb hem al menig keer mzonder scan laten isntaleren maar dan geef ik erbij aan dat die pc al schoon was bij voorbaat.

Pobeer het maar.

Gedaan...geen resultaat.

Me geduld begint langzamerhand op te raken...

Grrrrrrrrrrrr!!!

Ik weet het echt niet meer

Heb je het probleem al voorgelegd bij Symantec, volgens mij worden zij overspoeld met deze vraag.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan