Problemen met online gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

GhostNinja

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
6
Ik heb problemen met online gamen en ik snap echt niet hoe het komt of wat ik er aan moet doen :confused: . Ik probeerde Age of Empires 2 via tcp/ip te spelen. Ik heb honderd keer gekeken of het ip-adres van m'n vriend goed was, dus daar ligt het niet aan. Ik weet ook dat het niet aan hem ligt, want een andere vriend kon wel in zijn game komen. Weet iemand wat ik moet doen? Of heb ik te weinig informatie gegeven? Plz let me know :) !
 
info

Yoo dude,

Is het geen copy die je aan het spelen bent, klopt de cd-key (niet eentje van internet dus). Heb je de firewall al eens uitgezet ? Weet je zeker dat het geen intern lan ipnummer was (zoals 192.168.x.x, of 127.0.0.1 :p) ? Dit zijn allemaal nog dingen die je even moet checken.

gr,
Cyp.
 
en tcp/ip heeft tog nix te maken met online spelen?? of wel?
en ik weetn iej of je er een fire wall er op hebt miss blokeerd dat het spel:thumb:
 
Het is de originele versie en het is ook het goede IP-adres, want een andere vriend kon wel naar hem connecten, en die heeft zelfs de gekopieerde versie :confused: . Ik heb zelf wel zo'n vaag IP-adres, volgens mij omdat m'n internet via een router gaat. Maar die andere vriend heeft OOK een router, en bij hem lukt het wel. Hij heeft dus alles hetzelfde als mij, maar toch lukt het niet :p !
 
...Dat betekend trouwens niet dat ik er klaar mee ben. Ik wil nog steeds graag dat spel online spelen, dus als ieamand nog iets weet...?
 
ZzZzZz... nog steeds geen reactie!!!!!!! Waarom weet niemand hier iets tegen? Heeft niemand ook maar een clue wat er mis is? Een tip? Iets dat me op weg kan helpen? Plz, help me :( !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan