problemen met openen bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

merlijn222

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2007
Berichten
2
Hallo,

Gisteravond een groot document (1300 KB , in RTF) opgeslagen in open office writer 2.

Toen compu uitgezet, helaas niet via aflsuiten maar aan uit-knop./ Stom, I know. Vanochtend bij het openen, kan ik opeens dit document niet meer openen. 'algemene invoer uitvoerfout.
De autoherstelversie opent ook niet, en bovendien geefr die als datum aan vanochtend 6.00 uur ipv de versie van gisteravond. Maar misschien klopt dat wel, zo laat zette ik de compu aan

Ook in wordpad pakt ie het betreffende document niet helemal en autoherstelversie helemaal niet. Kladblok, lukt al helemaal niet.

Heb dus geen backup, ik dacht het zit wel goed.

Staat ergens op mijn schijf denken jullie nog een backup. Of is er een andere , moelijke of makkelijke manier om het document nog te lezen=

Het moet toch ergens staan nog zou je zeggen

dank veel danlk
 
floppy

hi, en hier nog aanvulling.

Ehm, ongeluk komt zelden alleen± ik heb een HDfloppy waar het betreffende document ook op staat, maar die kan hem ook niet openen. zucht. Hoe daar wat aan te doen , / indien ik op de harde schijf het document niet kan vinden.
 
Waarschijnlijk overbodige vraag, maar: heb je geprobeerd het bestand te hernoemen ?

Misschien dat dat helpt. Hernoemen naar odt of .zip en dan eens kijken wat je overhoudt.

het beste op een kopie uiteraard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan