problemen met openen van netwerkschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

JopTop

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2005
Berichten
27
Wanneer ik een bepaald bestand van een netwerkschijf wil openen krijg ik de melding dat deze er niet staat.
Wanneer ik dat zelfde bestand naar mijn lokale schijf kopieer dan kan ik deze wel openen.

Ok heb ik 1 keer gehad wanneer ik de naam veranderde dat ikd an wel dat bestand kan openen, is ook maar 1 keer gebeurt.

Enig idee hoe ik dit op kan lossen???

al vast bedankt.
 
mischien is het wel handig om wat voor een bestand het gaat.
 
een excel bestand.

De mappen waarin deze bestanden staat zijn vrij lang. de bestanden zelf hebben ook lange namen, maar kleiner maken helpt niet.
 
Neem aan de de netwerkschijf een W2K schijf is.


  • Is de client ook W2K of en win98 o.i.d...?
  • Is de excel versie op de client ouder dan de de versie waarin het gemaakt is...?
  • Staan je rechten ook goed op de netwerkschijf..?
  • Kan je de bestanden die je upload naar je netwerkschijf met de zelfde client ook weer openen...?

Zo zijn er wel meer mogelijke oorzaken op te noemen, zou je iets nauwkeuriger het probleem kunnen omschrijven.
 
Op de vragen of het een W2K client is: ja.
Er zit geen verschil in de versie hierzo. alles is het zelfde. Ook bestand is in de zelfde versie gemaakt.
Rechten staan wel goed, want ik kan gewoon dat bestand copieren naar lokaal schijf en dan openen.
Kan je de bestanden die je upload naar je netwerkschijf met de zelfde client ook weer openen...?:
wanneer ik dat bestandje download van een netwerkschijf en dan open, ik werk er in, sla het op en upload het terug. Dan kan ik hem nog steeds niet openen van de netwerkschijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan