problemen met opslaan motivatiebrief

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
hey ik heb een probleem met het opslaan van mijn motivatiebrief/soliciatiebrief,
Sinds vandaag krijg ik de melding dat ik geen machtiging meer heb om dat document daar in op te slaan kan iemand helpen?

Probeer hem eens met een andere naam op te slaan.

Groeten Marcel

heb hem voorlopig op usb opgeslagen het wilt niet lukken om die op de laptop zelf op te slaan. Heb ondertussen al geprobeerd hem met een andere naam op te slaan maar dat lukt ook niet

Laatst bewerkt:
Lijkt of de toegangsrechten van de doelmap niet goed staan.

Groeten Marcel

Rechtermuisknop op de map en eigenschappen kiezen, tabblad beveiliging.

Groeten Marcel

Je staat nu op gebruiker: SYSTEM, in de onderste helft zie je vinkjes staan in de kolom toestaan.
Als je op gebruiker Tom klikt, waar staan dan de vinkjes ?
(Ik neem aan dat jij gebruiker Tom bent).

Kun je trouwens het bestand wel vanaf de USB naar de bewuste map kopiëren ?

Groeten Marcel

de vinkjes staan op dezelfde plaatst en kan ook vanaf de usbstick het document in mijn documenten zetten alleen nog steeds nioet vanuit het document zelf

ff opzoeken heb nu wel gemerkt dat het aan het document zelf ligt had een ander document geopend en in dezelfde map geplaatst zonder problemen. Nu ging het onder andere naam wel

Laatst bewerkt:
docx is goed in elk geval, ik was even bang dat het dotx was

Misschien staat je document op Alleen lezen
rechtermuisknop op document>>Eigenschappen>>tabblad Algemeen.

Groeten Marcel

Als je je document opslaat met Opslaan als>>Word-document heb je een knopje Extra>>Algemene opties....
Misschien staat hier Alleen-lezen aanbevolen aangevinkt.

Groeten Marcel

het stond op archief heb hem uitgevinkt en nu kan ik het wel gewoon opslaan bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan